Hei :D olisiko jollain hyviä viilennys ideoita Gerbiili poijilleni, näin eteläsuomen lämpöön, koska pojillani on aika kuuma vaikka kansi on terraariosta pois? itse en keksi mitään, oletteko te koittaneet jotain viilennys keinoja jota minulla ei tule mieleen?
Kiitos jo etukäteen :)
Mitä viilennystä gerbiili pojille helteellä ?
1
220
Vastaukset
- Sedä
Millainen kansi sulla sitten on? Gerbiileillähän pitäisi olla metalliverkosta tehty kansi, ei lasista akvaarion kantta, koska sen alla lämpö nousee vaarallisen kuumaksi. Voit vaikka pakastaa pullollisen vettä, ja laittaa sen terraarion kannen päälle. Laita sen päälle joku muovirasia, niin pullon viilentämä ilma vajoaa alaspäin. Toki jos gerbut yrittää jyrsiä pullon rikki, ei toimi. pyyhkeitä voi myös pakastaa kylmäksi, miksei vaikka puruakin, mutta Se on tietysti lyhytaikainen ratkaisu. Pakasteita, kuten pakastevihanneksia tai pakastettua pilttiä voi antaa herkuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096