Ennen ulkomaille lähtöä ihokarvani kasvojen alueella olivat ihan ok en välittäny niistä paljon koska niitä ei ollu paljon kuin nyt ja ne olivat ruskeen väriset että näkyivät mutta samalla eivät paljon näkyneet.
Sitten kun tulin ulkomilta 4 kuukautta sitten ne alkoivat 1. kasvattaa pituuttaan ja 2. Tummuutta. Mä näytän ihan mieheltä jolla on viikset ja parta. Näytän ihan kauhelta. Olen käynyt lääkärin luonna kauan sitten aknen vuoksi ja samalla mulle diagnootiin(en varmasti kirjoittanu ton oikein.) hirutismi mutta nyt se on kamala etenkin mun kasvoilla muut vartalon osat on ihan sama. En usko olevan geenissä koska mä olin ulkomailla mun sukulaisten luonna ja kaikki oli ilman karvaa. Karva free!!! Mä oon ainoo!! Mutta kaikki jotka on tavannut niin ovat sanoneet että kun ovat tulleet suomeen niin niille on tullu karvan kasvuu kaulan ja kasvojen luonna.
Mulla on neuvot vähissä!!! Mitä teen!!
Mitä teen IIK!!
IIK1
0
104
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742962
- 682837
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171679- 241657
- 261602
- 201600
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269