Kämppis Lahteen veskulle 01.09.2014 alkaen.

LFKämppis

Etsin kämppistä itselleni Vesijärvenkadulle. Asunto on vanhempieni yrityksen omistuksessa ja minun remontin alaisuudessa. Olen ammatti remonttimies ja lopputulos remontin päädyttyä on sen mukainen. Asunnossa on 2 huonetta keittiö eli toinen huone minulle ja toinen huone kämppikselle.

Olen itse miespuolinen 25 vuotias LAMK opiskelija tekniikan laitoksella(Maininta tähän että samaan suuntaan kyyditseminen ei ole ongelma).

Vuokralaisen tulisi olla rauhallinen, pitää huoneensa ja myös omalta osaltaan keittiön ja eteisen puhtahtaana, mutta myöskin opiskelija elämän puitteissa elävä henkilö joka ei kavahda hieman isompiakaan opiskelija pippaloita sillointällöin.

Vuokra on 350€-285€, 2kk vuokravakuus, riippuen siitä miten huoneet jaetaan, toinen huone on noin kolmanneksen isompi ja sieltä on pääsy parvekkeelle(tämä voisi olla tupakoitsijan vaihtoehto koska en itse polta).

Ei kotieläimiä ja maksukyky täytyy olla kunnossa. Vanhemmat pitävät hyvin tiukasti kiinni luottotietojen puhtaudesta mutta tässä tapauksessa minulla on vapaatkädet valita kämppikseni.

Näytöt teen itse koska olen paikalla 8-16 joka viikonpäivä tekemässä remonttia.

Yhteydenotto puhelimitse numeroon: 0400-525185 tekstiviestillä tai puhellen, kertokaa samalla vähän itsestänne ja haluamastanne näyttö ajasta.

Valmistumisaikataulun dead-lineksi on laskettu 25.08. Aikataulu saattaa muuttua kumpaankin suuntaan mutta heti kun remontti on valmis niin voi muuttaa.

1

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zzz1

Onko kaikki lemmikit ehdoton ei?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      99
      3075
    2. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1941
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      33
      1889
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      121
      1763
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      146
      1736
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1679
    7. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1597
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      287
      1423
    9. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      123
      1341
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1210
    Aihe