ainainen riitely...apua?

sisko pyytää apuu

Toivon et tää on oikees oisiossa mut ongelmana on se et riidellää mun veljenkaa koko ajan siis joskus on päivii jollo ei riidellä eli niiku sillo ku en nää häntä... Riidellää joka ainut päivä ja se saattaa alkaa vaik haarukasta ja päättyy tietokoneesee! Täl riitelyl ei oo mitää rajaa! Onhaa joskus niit hetkii millo ei riiellä ja kaikki on iha hyvin mut pahimmat on sellasii et käyää toisiimme käsiks ja se on oikeesti paha juttu... Hää saatta tukistaa mua, potkii, lyyä, vääntää kättä (kerra melkee murs sen) käy sillee päälle et makaan lattialla ja hää kysyy et "onks selvä? Onks selvä häh?" siia jos esim oon haukkunu häntä ja tää ei oo yks puolista vaa miekii esim lyön häntä ja heittelen tavaroilla koska oon liia heikko eli oon siis 13 ja hää 17 yritän olla välittämättä mut hää sa miu aivot räjähtää
En ees muista kui monta kertaa oon itkeny häne takii... Yks tosi paha juttu on se et hää sanoo et kunpa et ois syntynykkää tai kumpa muuttaisit toiselle puolelle maapalloo, tiiän et hää ei oikeesti tarkota sitä mut se loukkaa tosi paljo.. Ja hää ei oo halannu mua koskaan sillee et muistaisin en muista kertaakaa ku hää ois halannu mua se saa mul kyyneleet silmii et mun oma veli ei oo koskaa halannu mua.. Oon kyl häntä, viimeeks kesäkuus ku hänel oli synttärit ja sillokaa hää ei halannu takas... Mä oon kyllästyny riitelyy haluisin olla sujut hänekaa ja et ei riideltäis joka ainut päivä! Onks mitää neuvoo mite sais ase rauhan? Onnittelut jos jaksoit lukee

0

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
        Ikävä
        68
        2630
      2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
        Ikävä
        62
        2582
      3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
        Ikävä
        68
        1762
      4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
        Ikävä
        24
        1597
      5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
        Ikävä
        20
        1510
      6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
        Ikävä
        9
        1450
      7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
        Ikävä
        15
        1372
      8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
        Ikävä
        38
        1223
      9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
        Ikävä
        8
        1177
      10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
        Ikävä
        25
        1096
      Aihe