Onko muita lähdössä Kreetalle, elokuun puolivälissä?
Kreeta, Platanias
16
643
Vastaukset
- Yksi monista
No yhteen koneeseen mahtuu yli 200 matkustajaa ja koneita menee sinne monta viikossa niin mitäs veikkaat?
- Minä
tyhmä
- pahapaikka
Ei.
- menossss
Kateelliseten panettelua! Olen menossa 3 vkon päästä Agia Marinaan.
- Sara79
Kyllä Kreetalle mutta ei ihan plataniakseen asti tällä kertaa. Agii apostoliin mennään. Lähtö torstaina:)
- Kreetallr
Perjantaina Agia Marinaan, onko muita lähtijöitä?
- Retyyn
Perjantaina lento myös, mutta Retyyn :)
- Weype
Sunnuntaina 17.8 Plataniakseen :)
- greece
Lauantaina lähtö Kato Stalokseen
- 59vnainen
Perjantaiaamuna lento Haniaan. Äkkilähdön otin, joten en tiedä minne päädyn. Olen aiemmin ollut 2 viikkoa Hanian kaupungissa ja viikon Plataniaksessa, joten olis hienoa päätyä Rethymnoniin, mutta luultavasti löydän itseni jostain Haniasta länteen, veikkaan :).
- kreetafani
Hei , onko Kellään kokemusta Blue Sea Apartmentista( kuuluks meteliä siitä rannalla olevasta yökerhosta)? ja Ideal Beach:sta Plataniaksessa ,Kreetalla? Apollomatkojen hotelleja molemmat!
Plataniakseen kytätään äkkilähtöjä...! Ollaan oltu siellä 4 kertaa , Agia Marinassa ja Kato Staloksessa kerran.
Platanias näistä mun mielestä paras ja vilkkaisi. Kato Stalos oli iham kuollu paikka!
Rethymonis o myös kerta oltu ja oikeestaan ei tee mieli toista kertaa, kaupunki aika iso ja vilkas , ruma, vanhoja ränsistyneitä rakennuksia! - pois sateesta
Minulla matka 29.8 Agii Apostoliin ja hotelli Telcinia. Onko muita samalle seudulle lähteviä?
- n30
Hei, kerrotko matkan jälkeen hotellista ja muutenkin paikasta? :) Olen lähdössä myös Telchina -hotelliin 18.9.
- pois sateesta
n30 kirjoitti:
Hei, kerrotko matkan jälkeen hotellista ja muutenkin paikasta? :) Olen lähdössä myös Telchina -hotelliin 18.9.
n30 Kerron hotellista ja muutenkin Agii Apostolista matkan jälkeen.
- Lumpero
Huomenna 21.8 äkkilähdöllä Kreetalle. Saas nähdä mistä itsensä löytää :)
- mevaan:) :)
3 kertaa oltu Kreetalla, eri puolella saarta.Kiva mesta kokonaisuudessaan, no Hanian sataman ravintoloiden sisäänheittäjät :) , joo...o.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096