Minun vaimo on masentunut. Heillä se on sukuvika, mutta eihän sitä myönnetä. Myöskin mt-ongelmia.Aika keinoton suku heillä ja aina vaimolleni soittelevat pienetkin ongelmansa. Mielestäni se on väärin että vaimo suvun selkäranka - niin voisi sanoa - mutta masentunut hänkin. Muutenkin hänellä on kortisonilääkitystä perussairauteensa, ja oirtisonihan aiheuttaa masennusta, koska se lakkauttaa oman hormonituotannon. Joka asian hänen jattelee niin vaikeasti ja negatiivisesti, ja se kuluttaa minuakin. Olen itsekin ihan poikki. Sekopäistä ja hyväksikäyttävää sukuaan kyllä ymmärtää.
Masentunut vaimo tartuttaa masiksen
Masennustartuntako?
5
235
Vastaukset
- Gaymän
Olen homo.
Ei tässä muuta. - ulos ja ylös
Ottakaa omega-3-lisäravinteita. Tai syökää paljon kalaa ja liikkukaa...alkaa masis hävitä- Eukolel ohje että ei vastaa luusereitten puheluihin-miksi vastaa?
- Siksi vastaa
"-miksi vastaa"
Luuserit perheenjäseniä ja vaimo kasvanut lapsesta asti heidän palvelijaksi.
- ...
Kyllähän se vaimoa masentaa, kun mies ei osaa edes kirjoittaa.
- Ei tarttuva tauti
Jospa vaimoa masentaa kaikista eniten se, että sinä haukut ja tölvit hänen lähimpiä omaisiaan. Täysin ulkopuolinen tyyppi siitä perheestä, jotka ovat hänen verisukulaisiaan. Häntä saattaa helpottaa, kun häviät kuviosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e672090- 1041901
- 1451661
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851367- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701142