Osaakohan kukaan kertoa et onko tänä päivänä mahdollista yksinhuoltaja kodinhoitotuella elävä äiti ja tytär saada asuntoa toiselta paikkakunnalta? Tämän hetkisessä paikkakunnalla ei ole ollenkaan tukiverkostoa ja haluaisin muuttaa tyttäreni kanssa vanhempieni paikkakunnalle helpottaakseni omaa ja tyttäreni elämää. Auttaiskoha sossu neuvola tai jokin? Tai siis vaikeetahan asunto on saada muualta kun ei ole siellä töissä tai opiskelijana mut saisikohan kyseisistä paikoista jonkinlaista apua asian suhteen? :) olen niin hölmö tämmöisten muuttamis virasto asioiden kanssa joten apu todellakin olisi tarpeen. Kiitos auttaville :)
tietäjät kertokaas!
5
214
Vastaukset
- äitienäiti
Hienoa! Aivan varamana täältä joku osaa kertoa! Minä en kyllä mutta suomessa niin paljon ihmisiä että aivan varmasti jollakin vastaava kertomus! Auttakaa äitejä!
- Ensin työpaikka
Hommaa ensin työpaikka sieltä uudelta paikkaunnalta. Sen jälkeen on helpompi saada vuokra-asuntokin.
Vuokra-asunto ykstiyiseltä kyllä onnistuu, jos sinulla on tuloja (tai sossu maksaa?) maksaa vuokra.
Jos sossu maksaa vuokrasi nyt, niin kannattaa kyllä heiltä kysyä etukäteen, että miten käy tuen, jos muutat. Voi olla että tulee muutaman kk katko. Auttaako vanhempasi sitten?- yh-mamma1390
Siis kodinhoitotuki,yleinen asumistuki, lapsilisä ja elatustuki siinä on kaikki tuet mitä tulee ja niil ollaa pärjätty vaikka niukasti :) ei vanhempani pysty auttamaan mutta mitäs otettava huomioon kun yksityiseltä hakee kämppää ja jos saakin?
- 2+9
työpaikka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682550
- 592492
- 681732
- 211512
- 201450
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91400- 151312
- 381183
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81127- 251056