Moi! Kui moni käyttää speedo tyylisiä uimahousuja? Onko noloa? Entä jos harrastaa uintia joukkueessa, onko silloin noloa käyttää?
Speedoista?
14
689
Vastaukset
- ei pullota...
mä vielä speedoja kun penis ei ole kasvanut, mutta sitten kun murrosikä alkaa niin uima shortseja.
- Valtionvirallinen
Sitten ku armeijan leipiin meette, nii sitten saatte käyttää sppedoja, valtion virallista uima-asua ;D
Juu, mut nyt taas ku siviilin pääsi takas, nii kyllä uimashortseja on tullu käytettyä...
- pojken13
Jos haluu uida,niin speedot on ainoot oikeet.
Ei levee lahkeisissa rantashortseissa uida,niillä vaan pelleillään rantsulla.
Kai itsekin tajuut,ettei oo mitään noloo pistää ylleen vaatteet jotka tarkoitukseen sopii..?
Itse käytän molempii,jos meen uimaan on speedot,jos rannalle muuten vaan,niin sitten voi ollla shortsit.
Enkä mä tunne mitään noloa.Voi se speedoissa vähän näkyäkin,vitut siitä. - Anonyymi
Ite käytän speedoja, niissä on hyvä uida, todella mukavat päällä
- Anonyymi
Ei voi shortseilla uida kilpaa, häviää varmasti. Mulla nyt tuommoset melkein polveen ulottuvat jammerit, ennen oli speedot.
- Anonyymi
Speedoissa pystyy uimaan paljon nopeammin kuin shortseissa
- Anonyymi
Speedot on ok.
- Anonyymi
Speedot on parhaat uinnissa. Sitten jammerit, bokserimalliset ja vikana vasta shortsit.
Jos tuntuu että näkyy liikaa voi laittaa kahdet päällekkäin päälle.
Toki jos hankkii liian löysät niin silloin voi olla rumat. Sovittaessa pitää olla tiukat, kun vedessä antavat myötä. - Anonyymi
Olen kohta 14v ja minulla on vain speedoja ja osa paljastaa hyvin kalun koon, etenkin valkoiset josta näkee karvat myös. Ei minua haittaa yhtään haittaa jos uimahallissa joku näkee millainen kalu on mun housuissa sillä he näkevät sen saunassa ja suihkussa ilman housuja. Paras juttu minkä olen uimahallissa kuullut, kaksi poikaa minun ikäisiä keskusteli, näitkö sen kundin jolla valkoiset speedot, sillä iso kalu (velttona n. 10cm ja halkaisija n.22mm) toinen vastasi varmaan seisoi, olin just menossa suihkuun kun toinen pojista lähti hakemaan saippua ja shamppoota, sanoin kundille ettei seisonut ja voit katsoa nyt tarkemmin että seisooko ja kundi punastu mutta katsoi mun kikkeliä ja sanoi et on komia, et voisi vaikka imee ja sen kalu stondasi ja se sai mun kans stondaa.... loput voi jokainen arvata
- Anonyymi
Käytän vain speedoja ne parhaat ja kivasti näkyy kikkeli ja pallit, jos joku haluu niitä katsella.
- Anonyymi
Olin 10v kun kaverin kanssa oltiin uimahallissa ja siinä sitten molemmat sai stondiksen ja mulla tiukat speedot ja kaverilla ei, kaveri joutu odottelee et kehtaa nousta altaasta kun sen uimahousut paljasti eteenpäin sojottavan kikkelin, mun speedot vain käänsi kikkelin sivuun. No suihkussa sitten kaveri huomasi et mulla seisoo edelleen vaikka speedot ei sitä oikein paljastanut, seuraavana päivänä oltiin kaverille ostamassa speedot. No tietysti mun speedot paljasti sen että varmaan se on isompi mitä veltto kikkeli olisi, mutta kuka sen tiesi minkä kokoinen se olisi velttona. Jos se paljastaa niin myös se ei kerro aina stondaako vai ei.
- Anonyymi
Ylivoimaisesti mukavimmat uimahousut. En ole suostunut enää käyttämään shortseja sen jälkeen kun kerran kokeilin speedoja
- Anonyymi
Ei ole noloa käyttää, päinvastoin. Pullotus erottuu kivasti ja speedojen käyttö kertoo tietynlaisesta itsevarmuudesta
- Anonyymi
Eikö speedot oo käytännössä pakolliset jos meinaa kilpauintia harrastaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 903285
- 883053
- 681872
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191852- 301787
- 211711
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341399- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91319