Lehden suoramarkkinointi.

Ärsyttävät pärinät

Soittavat vaikka maistraattiin on jätetty suoramarkkinointikielto. Pitäisi mukamas soittaa numeroon 0600 13404 ja kieltää suoramarkkinointi.

Suomen Suoramarkkinointiliitto on kävellyt maistraatin ylitse, eikä markkinamahti vaivaudu katsomaan maistraatin sivuilta vaan röyhkeästi soittaa ei-toivottuja soittoja.
Vieläpä ottaa maksun markkinointikiellon soittavalta.
Törkeää on. Ensin häiritään soittamalla ja sitten vaaditaan maksu soittojen lopettamisesta kolmeksi vuodeksi!

http://www.asml.fi/kieltopalvelut/
Linkki on kuluttajaliiton sivuilta ja näkyy olevan Suomen Asiakkuusmarkkinointiliitto ry.

2

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stoppia nyt

Kotiliesi on ainakin sellainen lehti jota en enää ikinä käteeni ota - saati osta.
      Erehdyin tilaamaan jonkun jakson ja kun irtisanoin aikanaan - noin vuoden kuluttua- tilauksen olenkin pääsemättömissä sen myynnistä.
      Jokaviikko joku soittaa ja tarjoaa edullista jaksoa -- mutta tottakai se on kestotilaus ellen itse huolehdi sen irtisanomisesta!
      Sähköpostiin tulvii liki päivittäin kotiliesitarjouksia (kai?) mutten enää vaivaudu edes avaamaan niitä vaan poistan pois.
      Kuinka kauna tätä jatkuu - maailman loppuun vai??
      Jlos olen viikottain jollekin puhelinmyyjälle sanonut etten tilaa, jos olen jättänyt noteeramatta kymmeniä sähköpostiviestejä samasta aiheesta, eikö luulisi olevan ilmiselvää etten tilaa ko lehteä, piste.
      Enkä ole ainoa. Kesällä reissasin ja tapasin ihmisiä, monelle on käynyt samoin, jatkuvaa kotilieden myyntiä puhelimessa! Paras esimerkki on eräs näkövammainen mummo, liki 90v ja hänellekin myydään puhelimessa liki viikottain ko lehteä,
      Kun ihminen ei näe niin ei kai hän kykene lehteäkään lukemaan!
      Monet sanovat etteivät uskalla tilata enää koskaan kun eivät sitten pääse vuosikausiin tuosta aggressiiviseta myynnistä eroon,.
      Omalta kohdaltani toivoisin että tämä pari vuotta jatkunut pakkomyynti jo loppuisi.

• nevernever

Samat kokemukset.
      Irtisanoin, -miksikähän?? En ainakaan siksi että seuraavan puhelinmyyjän soittaessa tilaisin sen uudelleen.
      Lisäksi sähköposti täyttyy näistä otavamedian ns tarjouksista koskien muitakin heidän lehtiään, - alkaa jo ottaa pannuun niin paljon etten ikinä tule tilaamaan yhtään otavamedian lehteä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2673
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe