Eli. Olen 14-vuotias poika, painan noin alle 50 kiloa, olen vähän alle 160cm pitkä. Minulla on pieni ''pötsi''. Kun esim kyykistyn näkyy parhaiten, mutta kun katson tavallisesti, mahassa näkyy ehkä pientä muotoa sixpackista, mutta miten saan sen erottumaan ihan kunnolla? PS: Salilla en voi käydä, ja kotoa löytyy puntit jolla voin treenata. Kiitos!
Miten tällainen 14-vuotias saa sixpackin?
Chitow
2
445
Vastaukset
- aika auttaa
Ilmeisesti sinulla tuo mieheksi kehittyminen vielä jatkuu. Se tietää lisää testosteronia ja lisää lihasta.
No, pyykkilauta pitää kyllä treenata tai käyttää vatsalihaksiaan jossain. Tärkeimmät vatsalihakset ovat sisemmät ja ne eivät näy. Teet monipuolisesti vatsalihasliikkeitä, niin kyllä se jossain vaiheessa vaikuttaa. Monenlaiset kiipeilylajit, rekillä ja renkailla pyöriminen auttavat vatsalihasten kehittämisessä.
Liikunnassa tärkeintä on monipuolisuus, silloin kehokin kehittyy kauttaaltaan. - 13w tyttö
Kato youtubesta 8 minutes abs work out se autto mulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732845
- 642723
- 681802
- 241647
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161610- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91239