Onko muilla kokemusta sellaisesta, 9 vuotias hieroo omaa pippeliä pikku-veljensä pippeliin ja koskettelee peppua? tätä jatkunut pitkään ja olen huolissani 5 vuotiaan poikani kehityksestä, minäkuvasta ja seeksuaalisen kasvun häiriintymisestä. onko muilla ollut saman kaltaisia kokemuksia omissa lapsissaan. pojan isän kanssa eronneena ja minua pelottaa kun poika lähtee isälleen koska hänen veljensä on siellä useimmiten. onko tämä normaalia.?? olen huolissani myös 9v pojasta, mistä moinen leikki kumpuaa.. kerrottuani pojalleni (5v) ettei tuollainen leikki ole mukaavaa.. hän korosti ettö ISO-VELI ON SANONUT ETTÄ SE EI OLE LEIKKIÄ VAAN SEKSIÄ!! isä ei ota kantaa millään tavalla.. =( olenko mielestänne yli-hysteerinen vai pitäisikö mielestänne puuttua asiaan tiukemmilla ohjilla. itse olen lapseni kanssa puhunut mutta isä ei ole vanhemman lapsen kanssa pahemmin asiasta keskustellut.
5 ja 9 vuotiaiden veljesten pippelileikit
miimooosaaa
0
1698
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481257
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219