noiden kärttyisten vanhojen piikojen sanailuissa on outo logiikka.
Vanhat piiat
6
343
Vastaukset
- tietää varoa
Esimerkki?
- voi reppana
Heh- et edes tiedä että vanhapiika on YHDYSSANA! Mikä urpo!
- Niin se menee.
Ei nykyisin ole vanhojapiikoja, ne ajat menneet. Nyt on sinkkuja.
- kokemusta on
Joo super sinkkuja jotka antaa tai siis jakaa,kaikille halukkaille
- 1+1
Kas kummaa...
Mun tuntemat vanhat piiat ovat niitä sydänsurun kokeneita naisia, jotka ei jaa kenellekään, vaan ovat päättäneet keskittyä omaan elämään ilman miehiä.
JAKORASIA on nainen erikseen. VANHAPIIKA sana kuvaa hieman tunkkaisella sanalla hyvän arvomaailman omaava naista. - nääääääs
1+1 kirjoitti:
Kas kummaa...
Mun tuntemat vanhat piiat ovat niitä sydänsurun kokeneita naisia, jotka ei jaa kenellekään, vaan ovat päättäneet keskittyä omaan elämään ilman miehiä.
JAKORASIA on nainen erikseen. VANHAPIIKA sana kuvaa hieman tunkkaisella sanalla hyvän arvomaailman omaava naista.Niin kato, nainen tekee väärin, tekee sitten mitä tahansa. Jos harrastaa seksiä, on huora ja jakorasia ja ties mitä. Jos ei harrasta, on pihtarihuora, epänainen ja vaikka mitä. Jos mies harrastaa seksiä, mies on pelimies, panomies yms. positiivisia tai positiivisehkoja sanoja, häntä ihailevat muut miehet ja naisillekin ihan ok seksiin. Jos mies ei harrasta seksiä, ei saa sitä, se on TÄYSIN naisten vika. Mitäs eivät kauniit naiset anna rumalle miehenkuvatukselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732835
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161600- 201570
- 151422
- 481277
- 381253
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229