evo888 kasvurahoituksen hankkiminen

Kylmäkosken Kartza

Millaisia kokemuksia porukalla on tämän evo888 -konsernin järjestämistä kasvurahoituksista? Onko onnannut ja järjestynyt massit tilille? Itsellä tarve n. 150000 kasvurahoitukselle. Kyseessä toimiva rakennus- ja saneerausalan liike.

6

211

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätä maksamatta

Mene pankkiin.
      Tuolta tulee vain 5000 lasku ja rahoja ei näy (kielteinen luottopäätös).

• Yrittäjä-Kyösti

Hei,

Minä hain omaan kuljetusalan liiketoimintaani evo888 -konsernin kautta 250 000 euron kasvurahoitusta jonka sain kuin sainkin. Papereita ja liiketoimintasuunnitelmia ja laskelmia piti tosin tehdä - mutta evo888 -konsernin ammattitaitoiset konsultit ja johtajat olivat koko ajan tukena ja saattoivat projektin päätökseen avaimet käteen -periaatteella. Kiitos evo888 -konsernin, kuljetusyhtiömme työpaikat säilyivät ja olemme onnistuneet rahoituksen turvin laajentamaan toimintaamme. Suosittelen lämpimästi. Kiittäen ja kumartaen.

• Liian helppoa

Joo minäkin sain miljoonan ja ilman vakuuksia
        . Nyt kirjoittelen tätä pahamala ja nautin elämästä ja idiootien rahoista.

• Yrittäjyys kunniaan!

Kuinka pitkä oli tämä rahoituksen haku prosessi heidän kanssaan? Tuleeko päätös nopeasti vai onko sielläkin joku paperisota mikä pitää läpi käydä?

• ATK-alan yrittäjä
        Yrittäjyys kunniaan! kirjoitti:

Kuinka pitkä oli tämä rahoituksen haku prosessi heidän kanssaan? Tuleeko päätös nopeasti vai onko sielläkin joku paperisota mikä pitää läpi käydä?

Meidän Start-App yhtiöllämme kasvurahoituksen hakuprosessi kestin noin kuukauden päivät eikä "paperisota" ollut kummoinen. Kahden viimeisen vuoden tilinpäätöstiedot piti toimittaa sekä liiketoimintasuunnitelma ynnä muuta ynnä muuta. Emme saaneet ihan tavoittelemaamme kasvurahoitusta evo888 -konsernin kautta, mutta 70% kuitenkin tavoittelemastamme pääomasta.

• huijareitahan_ne

Vaikuttaa kyllä vahvasti kusetukselta koko juttu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2298
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2063
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1495
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1434
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1371
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      964
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      108
      917
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      886
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      873
    Aihe