Koskenpää sivut

.fi

Aika nuivat ovat nuo uudet Koskenpää sivut. Jos nyt niitä yleensä löytää netistä!! Jos niistä pitäisi saada positiivinen kuva Koskenpäästä, niin kyllä sitä saa etsiä...

13

2850

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höperrystä

Häh ?

• joku muuko

Koskenpää.com vai joku muu?

• Pot, pot... Pol-Pot
    • Kukkokiekuu...

Linkeissä ei "Kukon lomamökit"-sivu aukea.

• Pettämä

Nuo onkin ne alkuperäiset oikeat Koskenpään sivut :) Sieltä löytyy historiaa ja oikeeta asiaa Koskenpäästä!

• tolloeinari

www.koskenpaa.com on uusin sivusto....

• Koskenlaskia

Koskenpää oli 70 luvulla kova paikka. Oli tansseja ja nuoria keskustassa. Käytiin kahvilla ja pelaamassa flipperiä. Kello rupesi olemaan kiinnimenon aikoja niin Kalle siirsi kelloa taaksepäin. Jotkut meistä kävi harrastamssa sexiä uima rannassa.
      Kesäjuhlat oli myös kovia, siellä tapahtui paljon

• Juhannus-1978

Koskenpäällä oli aikoinaan kova juhannus mesta. en nyt muista paikan nimeä mutta kuuluisa paikka.

• Agents-myös-paikalla

Koskenpään Rantapirtti.

• Anonyymi
        Agents-myös-paikalla kirjoitti:

Koskenpään Rantapirtti.

Joo Rantapirttihän siellä oli ja siellä oli niitä Juhannusjuhlia, joissa minäkin tapasin vaalean mukavan Koskenpääläisen naisen, jonka kanssa seurustelin jonkin aikaa. Hän oli mielestäni oikein nätti ja naisellinen, muodotkin kohdallaan. Vaikka meillä meni ihan hyvin ja minun puolestani olisin ollut valmis vakavampaankin suhteesen, niin minä petyin häneen, koska hän paljastui liian vapaamieliseksi, eikä ollut ihan uskollinen minulle.

• elieitulekauppako

Mitens se kauppa homma etenee, joku kylä ukko kehu että kinkut saa sieltä, ei sanonnu vuotta.

• Anonyymi

Tullaan ukkojen kanssa perjantaina koskenpäälle ni eiköhän jotain tapahdu ainakin viedään kylän naiset vapaat ja varatut!

• Anonyymi

Olikos se koskenpää? jossa jotkut hepparat pieksi vanhan kauppiaan? kuoliko ? vai miten se homma meni?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4835
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      490
      1498
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      840
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe