Meitä, jotka synnyimme 50-luvulla oli enemmän, joilla isä oli teillä tietymättömillä. Isäni nimi minulle sanottiin vasta, kun Olin 9-vuotias Isäni oli tavannut äitini sen jälkeen, kun olin syntynyt, mutta ei tullut minua katsomaan.. Minulla ei ollut edes valokuvaa hänestä, ennen kuin aikuiseksi tultuani etsin hänen osoitteensa ja halusin tavata. Kuvittelin mielessäni oman näköiset kasvot isälleni ja ehkä myös odotin, että hän jonain päivänä tulisi minut hakemaan.
Jotkut taas elävät äidin miehen kanssa, jonka uskovat olevan isä, koska vanhemmat eivät ole halunneet kertoa totuutta.
Olen jossain nähnyt tieteellisen nimen minun kaltaisilleni lapsille, mutta mikä se oli?
Avioliitossa syntyneellä lapsella, jonka isä kuoli siihen aikaan, oli parempi asema. Kuolema ei ollut häpeällinen asia, siitä puhuttiin ja lapsella oli mahdollisuus käydä haudalla.
Tieteellinen nimi etsintäkuulutetulle isälle.
Pirstaleinen
0
58
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871486
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 741135
- 1131076
- 651044
- 67908
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n251867- 64854
- 32777
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12701