Eli oon 15 vuotias tyttö ja haluisin alottaa jalkapallon. Tarvisin jonkun harrastuksen sillä vapaa-aika menee pääosin kotona istuskellessa. Eipä kummempaa kokemusta ole kuin koulussa ja vapaa-ajalla oon pelaillut, ja tuntuu jotenki et voisin jopa pärjätä jalkapallossa, ku koulussa kaikki jää kakkoseksi :D Joukkue johon aion ei ole kovinkaan hyvä, mutta ei mikään huonokaan. Joten onko teidän mielestä mitää järkeä enää aloittaa jalkapalloa?
Jalkapallon aloitus
futisty
2
183
Vastaukset
- Futis on kaikille
Kyllä mun mielestä tuossa iässä voi aloittaa jalkapallon. Tunnen muutaman kaverin jotka on aloittanut n. 15 vuoden iässä. Aluksi voi olla hieman jäljessä, mutta se tasoittuu ajan myötä. :)
- futisty
Okei :) enkä nyt mitenkään ole mihinkään huipputasolle tähtäämässä vaan ihan harrastukseksi aattelin. Tietysti oppii nopeasti jos vaan intoa riittää ja itsekseenkin harjoittelee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632594
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096