Miten yhteyttä?

Kiinnostunut-

Olen töissä asiakaspalveluallalla ja kiinnostunut, (myös aivan kaverimielessäkin) eräästä asiakkaana olleesta miehestä. Hän ei ole käynyt asiaakkaana vähään aikaan, mutta hän sattuu olemaan töissä kassalla läheisessä kaupassa, jossa häntä tulee nähtyä jonkin verran. Hän vaikuttaa todella mukavalta, asialliselta ja ystävälliseltä sen perusteella, mitä olen asioinut hänen kanssaan. Tälläisiä täällä tuntuu olevan todella harvassa.

Haluaisinkin tutustua häneen, mutta en ole rohjennut kysyä kaikkien muiden asiakkaiden ja myyjien nähden/kuullen. Tälläkin palstalla on ehdotettu lapun antamista ostosten yhteydessä. Kun vain osaisinkin tehdä sen huomaamattomasti, mutta tietäen itseni varmaan vain nolaisin itseni lappua antaessani.

Minulla on tiedossani työni puolesta hänen nimensä ja puhelinnumeronsa, jotka hän itse on antanut asioidessaan meillä. Olen pähkäillyt, lähettäväni hänelle tekstiviestin, kysyäkseni häntä vaikkapa lenkille. Mutta miltähän hänestä tuntuisi saada viesti tällä tavoin. Ahdistuisiko tälläisestä, kun hän on antanut numeronsa muuta käyttöä varten ja nyt joku lähettelisi viestiä henkilökohtaisesti. En vain keksi muutakaan järkevämpää tapaa, sillä en ole nähnyt häntä vapaalla kertaakaan. Kirjallisessa muodossa laitettu viestikin olisi helpompi tulkita kuin mahdollisesti sekavasti esitetty suullinen pyyntöni. Pelkään nimittäin ujouteni ja hermostuneisuuteni estävän selvän käytöksen.

2

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seiväsmies

Miten haluaisit itse itseäsi lähestyttävän. Varmaan ehkä yleisin ongelma on asiakaspalvelijana toimivat naiset. Hankala lähestyä ja näkee vain kaupassa, missä on aina paljon muita ihmisiä.

Itsellä kävi mielessä kysyä naiselta, kun tämä on hyllyjä järjestelemässä, "anteeksi, mistä täältä löytyy sun puhelinnumero", mutta eipä tämänlaisia korneja lausahduksia kovin helpolla kehtaa esittää.

• sinkkumies.

Odotan viestiäsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1517
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1390
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      75
      1306
    4. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      68
      1095
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      991
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      68
      915
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      910
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      12
      851
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      33
      823
    Aihe