Keittiön lattialla oli jättiläishämy..

Peuta

Keittiömme lattialla oli aamulla piltti purken kannen kokoinen vihreä hämähäkki..Sillä oli keltaista selässä, eikä se oikein näyttänyt kovin terveelliseltä, eli taisi olla myrkyllinen. Mitä ihmettä tämä hämähäkki teki keittiöni lattialla??
Käymme matkustamassa usein. Viimeksi olin Kreikassa kesälomalla, voisiko se olla tullut sieltä..?

6

1515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niuku

No täytyy olla ulkomaalta tullut salamatkustaja, ei noita suomessa oo normaalisti. otitko talteen sen? Kannattas käydä kysymässä jossain et mikä se oikeen on. Luulen et matkan varrella hypänny laukkuun.

• aracno

Toivottavasti ette tappaneet tai hävittäneet sitä.Ottaisin sen mielelläni lemmikikseni. Neuvon mielelläni pakkaus- ja lähettämisasioissa. Sähköpostia osoitteeseen aracnoidea@suomi24.fi. Kiitos.

• hemuska

Ettei vaan olis se hämähäkki mistä täällä on jo aiemmin keskusteltu ja mikä on ihan suomalainen ötökkä. En kyllä muista nyt mikä se oli, jos joku muistaa niin kertokaa!

• heiju

Yhesti ku mä menin mun kaverin kaa alikulkusillan alta ,niin sen takkiin tuli just tollanen vihree keltanen hämppis,mut mä päästin sen takas luontoon.

• Listijä

Mulla kans oli äsken keittiön seinällä sellainen ja pelästyin ihan perkuleesti ja tarjosin sille välittömästi monoa joten lituskaks meni.
      Etelässä en oo käyny moneen vuoteen joten tuli ensimmäisenä mieleen että kaupantavaroiden mukana tullut ja sen jälkeen ryntäsin tänne tietsikalle ettimään tietoa mikä se ois voinu olla mutta en ainakaan vielä tiedä :oI hui...

• hämppy

Olisko ollu se viherhämähäkki? Se oudonvärinen, mutta silti ihan suomalainen ötökkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe