Olen 32-vuotias Helsinkiläinen perheenäiti, jolla on aikuisiällä diagnotisoitu adhd. Asiani ovat muuten hyvin, on ihana mies ja lapset, ammatilliset opinnot loppusuoralla, työpaikka jne., vain ystävä (edes yksi oikea) puuttuu. Tilanne on ollut sama lapsuudesta saakka, olen aina tuntenut itseni erilaiseksi ja ollut ulkopuolinen. Koko peruskoulun kestänyt kiusaaminen romutti itsetunnon ja teki minusta hyvin ujon.Itsetuntoa olen nyt aikuisiällä saanut parannettua, mutta uusiin ihmisiin tutustuminen syvällisemmin on hankalaa. Aivan, kun kaikilla muilla olisi jo omat, vakiintuneet kaveripiirinsä. Huumorintajuni ja kiinnostuksen kohteeni ovat hieman erikoiset, usein tulee töksäytettyä asioita toiselle tahtomatta liian suoraan. Mielialakin saattaa vaihdella usein ja nopeasti.Luonteeltani olen rauhallinen ja pohdiskeleva, , toisaalta hyvin impulsiivinen, rehellinen naisihminen. Asioita, joihin kaipaisin ystävää seuraksi: kulttuuritapahtumat, ilot ja surut, baari-illat, mökkeily, ulkoilu yms.
Olisi mukava tutustua toiseen adhd-naiseen ja saada ystävä joka on samalla aaltopituudella :D
Adhd-nainen vailla ystävää
Stella-81
1
199
Vastaukset
- siellä muitakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043414
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 391898
- 221766
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337