Kävin terveyskeskuksessa, koska mulla on tällä hetkellä suht. lievää aknea. Määräs mulle epiduo geelin.
Mulla siis ollut tähän asti aina hyvä iho, oon 21v, mut e-pillerit sai mulle aikaan aknen.
Mietin vaan...Oisko mahollista pyytää antibiootteja? Lääkäri sano ettei niitä vois antaa auringon takia... Mut eiks vois kokeilla ihan normi antibiootteja tulehdukseen, eihä ne haittaa hirveesti jos aurinkoo saa :D ?
Sit viel noi valkopäät. Eli luufinnit tms. Miten ne saa pois?! Mulle on muutamaan valkopäähän ilmestyny yhtäkkiä kunnon finni. Onks tää paranemista vai pahentumista? Miten ne sit paranee, lähteekö itsessään pois vai kuin..
Niin ja ne e-pillerit oon lopettanu jo kuukaus sitte.
Pari kysymystä liittyen akneen
noooo2
1
72
Vastaukset
- tyhteli
Kyllä yleensä lekuri kirjoittaa sen lääkekuurin. Kehoittaa vain olemasta hirveesti siel auringossa. Itse sain Roakuurin samanlaisen varoituksen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096