Moikka! Täällä kirjottelee 15-vuotias tyttö ja haluisin nyt vähän neuvoja! Olen siis n. kaksi kuukautta sitten alottanut isotretanoin actavis lääkekuurin ja otan joka toinen päivä yhden tabletin ja joka toinen päivä kaksi. Lääkäri suositteli välttämään alkoholinkäyttöä kuurin aikana, mutta houkuttelisi kovasti n. kahden kuukauden päästä synttärijuhlissa nauttia jonkin verran alkoholia. Maksa-arvot sun muut on ollut ihan okei niin mietin tässä että onko ihan tyhmää edes haaveilla moisesta? Onko muilla jotain kokemuksia? En ole noin puoleen vuoteen ottanut mitään ja aattelin että olen loput kuurista ilman alkoholia kokonaan niitä synttärijuhlia lukuunottamatta! Oon jotain googlettanut että muilla ei ole tullut mitään oireita vaikka ovat useastikin kuurin aikana juoneet. Mitäs mieltä ootte?
Isotretanoin actavis/roacuttan ja alkoholi
noloteini
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682630
- 622582
- 681762
- 241597
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096