Oletteko huomanneet että Parkanon keskustassa on nyt muutamana iltana liikkunut todella epämääräinen joukko nuoria?
Epämääräinen joukko
22
1531
Vastaukset
- Haluaa tietää
Miten ne on epämääräisiä? Paikkakuntalaisia?
- Anonyymi
isisläisiä. venäjän wagnerväkeä ??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
isisläisiä. venäjän wagnerväkeä ??
Voimalinjoja ja sen sellaisia tutkivat ja raportoivat..
- pyhä pietari
Ikaalislaisen karva nopan opetuslapsia ovat.
- Jarmo on Homo
Homoja
- Ei näköjään
Eikö täällä mihinkään saa asiallista vastausta.
- 11+5
Ei ollut kysymyksesikään asiallinen. S24 keskusteluissa ei saa kirjoittaa samaan avaukseen monella nimimerkillä. Itse olet todella epämääräinen kirjoittelija.
- Anonyymi
Kyllä saa. Joukko-opin eli sen uudemman matematiikan mukaan epämääräinen joukko lasketaan laskutoimituksen ulkopuoliseksi joukkioksi.
- NIIN KYLLÄSTYNY!!!!!
Kyllä tää onki idiootteja ihmisiä vastailemas! Jotain helevetin karvanoppaa hoetaan koko ajan!!! YM..... eikö ylläpitäjä voi jo poistaa tuollasia asiattomia juttuja?????? Vois täälä joskus kirjotella ihan asiaakin! KIITOS!
- 11+15
!avauksessa vainotaan tunnistettavissa olevaan ryhmään kuuluvia nuoria!
!kiitos ilmoituksestasi! - Topi Parjanen täti
älkää ny parkanolaiset ottako kaikkea tosissaan, teiltä ei näköjään löydy yhtään huumorintajua
- Jarmo Hoikkala täti
Ja mikä sinä olet parkanolaisia neuvomaan?
- Topi Parjanen täti
Jarmo Hoikkala täti kirjoitti:
Ja mikä sinä olet parkanolaisia neuvomaan?
olen parkanolainen syntyperältään. ja asunut siellä 30 vuotta, joten tiedän kyllä minkälaisia parkanolaiset ovat
- Reijo Leppänen täti
Topi Parjanen täti kirjoitti:
olen parkanolainen syntyperältään. ja asunut siellä 30 vuotta, joten tiedän kyllä minkälaisia parkanolaiset ovat
No millaisia ne sitten ovat ?
- Toni Kuortti täti
Reijo Leppänen täti kirjoitti:
No millaisia ne sitten ovat ?
Ihan hyvää porukkaa.
- Mikko Kuusisto täti
Toni Kuortti täti kirjoitti:
Ihan hyvää porukkaa.
Osa on, osa ei!!!
- Topi Parjanen täti
Mikko Kuusisto täti kirjoitti:
Osa on, osa ei!!!
juuri näin osa on, osa ei mutta erityispiirteeltään aikalailla samanlaisia kuin ikaalilaiset. Eli ahneita ja kateellisia ja huumorintaju nollassa. Enpä parkanoon enää kaipaa, olenhan nyt ikaalisissa!
- Petri Jokinen täti
Topi Parjanen täti kirjoitti:
juuri näin osa on, osa ei mutta erityispiirteeltään aikalailla samanlaisia kuin ikaalilaiset. Eli ahneita ja kateellisia ja huumorintaju nollassa. Enpä parkanoon enää kaipaa, olenhan nyt ikaalisissa!
Ikaalilaiset on viksumpia kuin parkanolaiset
- Anonyymi
Petri Jokinen täti kirjoitti:
Ikaalilaiset on viksumpia kuin parkanolaiset
Täti
- jonttu9
häh
- Anonyymi
Venäjän lähettämiä rakastajia paikkakunnan naisille kun omat miehet ei pysty lempimään.
- Anonyymi
Joku sitten kaivanut melkein 10 vuotta vanhan aloituksen esiin, todella älykästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707