Käyttäydyn tosi hyvin äitin ja iskän edessä ja kunnioitan niitä. Osaan olla vastuullinen kun kyse on päihteistä. En polta en, en käytä huumeita, en juo kuin jonkun sixin vaan jos jollain kaverilla on synttärit, tai vappu tai juhannus. Äiti ja iskä antoi siskon juoda kun se täytti 16, sai siis siideriä ja sen sellasta ottaa mukaan kun mentii esim mökille tai kun oli synttärit. Mut koska mä oon nuorin (äitin pikku vauva) niin mä en saa samaa kohtelua. Sisko on tosi fiksu ja vastuullinen juomisen kanssa, ei siis vedä itteeän ihan perseelleen et oksennus tulis joten äitillä ja iskällä ei oo mitään huonoja kokemuksia teinin juomisesta. En ittekkää tykkää vetää övereitä vaan ihan sellasta rentoa oleskelua siideri kädessä. Miten lähestyn äitiä kun halusin pari kaveria meille kun täytän 16 ja juotais vähän lonkeroo tai siiderii ja pidettäis hauskaa. Kaikki kaveritki on vastuullisia alkoholin kanssa ja on sujut vanhempiensa kans.
Miten tuon juomisen esille?
Kohta16
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279