Ensin naamakkain frendin bileissä..Seuraavana aamuna Fb-kaveri pyyntö,
seuraavana päivänä viestittelyä,1500 viestin jälkeen wazuppi, noin 4500 viestiä
ja tapaaminen. Kainalossa nukkuminen, rankkaa seksiä..Tossa se on pähkinänkuoressa.
Todella päällekäyvää ja agresiivista tykitystä 2 viikkoa, kaltaiseni hilajiset hipsukat tarvitsevat konkreettisia tekoja mitkään märät silmäykse nurkasta ei riitä.
Toivottavasti tuo nyt sitten sai haluamansa mutta tässä on olut kohta 2,5 kk yhdessä.
Miten minut iskettiin
4
328
Vastaukset
- varma nakki
6000 viestiä?! Kaikkea sitä jotkut pillun eteen tekee.
Minut iskettiin viimeksi viikonloppuna baaristiskiltä. Nätti ja varsin hyväkroppainen, 10v nuorempi nainen tuli muutaman metrin päähän nojailemaan tiskiin, katsoi silmiin ja hymyili kuin hangon keksi. Katselin siinä hymyilevää naista takaisin aikani, odottelin olueni tarjoilijaltan ja menin juttelemaan. Puolen tunnin päästä etsittiin jo taksia. No ei oltu montaa tuntia yhdessä, mutta kaikki tarinat ei kestä päivänvaloa.- varma nakki
Olikohan se noin epäselvä? Nainn lähetti viestit, en minä.
- "Happily" ever after
varma nakki kirjoitti:
Olikohan se noin epäselvä? Nainn lähetti viestit, en minä.
Siis nainen lähetti 6000 viestiä iskeäkseen sut?
Varaudu tappouhkaukseen jos koskaan yrität erota tuosta. - kesän alussa
"Happily" ever after kirjoitti:
Siis nainen lähetti 6000 viestiä iskeäkseen sut?
Varaudu tappouhkaukseen jos koskaan yrität erota tuosta.Vähän tuli varotus myöhäs =D Mutta annetaan mennä kun aloitettiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881507
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 74965
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33803