Nimi ja perustelut miksi juuri hän mielestäsi!
Lappeenrannan työttömin nainen?
7
269
Vastaukset
- löysätyötön
Mie koska olen vältellyt töitä koko kesän. Valitettavasti loppuu tämä löysäily tuossa lokakuussa :D
- liukas työtön
siis kärkiryhmää, - levännyt römpsä ja kaikki. - töissä naiset kuivaakin piloille ja tuoksuu tressi virtsalle ja hiivalle.
- löysäkö
Minun mielestä mikään ei oo ollu kivempaa kuin olla tänä kesänä työtön. Kelpo ansiosidonnainen päiväraha lankeaa tilille kuin manulle illallinen neljän viikon välein. Ei tarvitse mitään kelaa tai sossua rasittaa.
Kun on tehnyt töitä riittävästi voi välillä ottaa löysemmin hyvällä omalla tunnolla.
Römpsän levänneisyydestä nyt en osaa sanoa mitään ;)- oleskeluyhteiskunta
Moni eie saa tukirahoja ja korvauskia ja silti on työttömänä. Kun kokoomus-landiassa ei rehellisiä töitä ole. Onko römpsän löysyys ongelmanna ?
- römpsykkä
Ei missään tapauksessa. Ja nämä "tuet" joista nyt nautin olen itse ansainnut. Tuntui että työttömiä pidetään luusereina mutta ei teille kelpaa työtä tehnyt/tekeväkään. Mikähän se tämän keskustelupalstan ihanneihminen olisi???
Vielä niitä rehellisiäkin töitä löytyy.- suuri puhdistus
ei löydy rehellisiä töitä, ennen kuin kokoomus-kepu-sdp-vihreät on laiettu epäkelpona pois korruptio- vallasta....
- Anonyymi
Eihän vajukki pysty töihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887