Olen vasta alkanut siistiä munakarvoitusta. Käykö karvoille kuten nurmikolle leikatessa, eli alkaa tuuhentua ja paksuntua? Mulla aika harva ja ohut karvoitus, vaikka ikää jo on.
Tuuheneeko karvat säännöllisellä ajelulla?
4
253
Vastaukset
- niettä. m
Leikkaus ei vaikuta karvojen kasvuun kielteisesti eikä myönteisesti. On kansanuskomus, että leikkaus vaikuttaisi kasvua lisäävästi.
Jos karvoja nypitään, niiden juuret asettuvat hetkeksi lepotilaan, joka muutenkin tapahtuu vähitellen. Sen takia nyppimisen jälkeen kasvu voi olla vähäisempää. - Kutja19
No mulla vaikutus on että karvat kasvaa suorempina takaisin. Alunperin mulla oli aika kiharaiset pimppakarvat, nyt kun olen ajanut ne niin kasvaa takaisin mutta suorina,,,
- niettä, m
"Kutja19". oisko kyse kuitenkin siitä, että pitkät vittukarvat ovat olleet vähän niinku rutussa ja ovat vaikuttaneet kiharilta? Kun uudet alkavat kasvaa, ne ovat vielä lyhkäset ja mahtuvat suoriksi. :)
- Paksuna lakuun
niettä, m kirjoitti:
"Kutja19". oisko kyse kuitenkin siitä, että pitkät vittukarvat ovat olleet vähän niinku rutussa ja ovat vaikuttaneet kiharilta? Kun uudet alkavat kasvaa, ne ovat vielä lyhkäset ja mahtuvat suoriksi. :)
Ja kasvavat hiukan paksumpina kuin päästä ohentuneet pitkät karvat olivat.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748