emä:
kääpiösnautser/perhos/laivakoira/bishon havannees japanese chin
isä:
perhoskoira mäyrä/laivakoira
Tällaisesta yhdistelmästä tarjottiin sijoituskoiraksi eräällä myyntipalstalla pentua kennelliiton sopimuspaperilla, mitä tää käytännössä tarkottaa, oon luullut että sijoituskoirat ovat rotukoiria joita käytetään jalostukseen?
onko jollakin kokemusta sekarotuisesta sijoitsukoirasta?
sijoituskoiraksi monirotuinen kääpiökoira?
3
232
Vastaukset
- Ihminen ja koira
Kuka vaan voi tulostaa noita Kennelliiton papereita ja tarjota ihan mitä vaan koiraa sijoituskoiraksi.
Toinen asia on sitten että kannattaako ottaa sekarotuista sijoituskoiraksi, kun todennäköisesti tuo "kasvattaja" ei kuulu Kennelliittoon, eikä hänellä varmaan ole voimassaolevaa kasvattajasitoumustakaan, ei varmaan noudata Kennelliiton ohjeita ja sääntöjä, vaan tekee ihan oman mielensä mukaan.
Kannattaa harkita tarkkaan, lähteekö tuollaiseen mukaan. - Koiralla tienaa
Kokemäellä on yks nainen joka laittaa sekarotusia sijotukseen. Viime vuonna hankki sekarotusen nartun-tää on vaan yks sen monista koirista-astutti sen ja laitto sijotukseen. Koiran hinta oli 100 euroa ja pentue. Eli koiran ns.haltia hoiti kaikki pennut ja kyseinen nainen otti pentujen hinnan. Tais olla about 360/kpl.Ja pentua tais olla 6kappaletta .
Kyseinen ihminen tarjoaa koko ajan chihu-urosta torilla astutukseen ja ilmottelee sijotuskoiristaan.
Seuraa ilmotuksia Torilla ja Keltasessa pörssissä. - Kasvattajan kaveri
Niimpä, sekarotuisilla tienaa.
Rotukoirissa se joka laittaa koiran sijoitukseen, maksaa kaikki pennutukseen liittyvät kulut sekä palauttaa pantiksi sijoituskoirasta otetun hinnan, ja maksaa ne sijoituskoiran terveystarkastuksetkin jotka haluaa teetettävän ennen pennutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738