Minulla on uusi digiboxi Finsat FHI-HD, muttaa en saa sitä toimimaan ohjekirjaa noudattaenkaan. TV ilmoittaa vain ettei signlaalia ole. Mikä lienee vikana? Ei luuliisi olevan kovin vaikea tehtävät. Itse asiassa sain sen kerran toimimaaan, mutta nyt taas ei toimi. Hermot menee moisen laitteeen kanssa.
Finsat FH!-HD
1
182
Vastaukset
- kaapeli ja tv?
Digibokseista, televisioista ja niiden kytkennöistä keskustellaan foorumilla:
Suomi24 / Viihde ja kulttuuri / Tv ja radio / Laitteet
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3432
Kytketkö HDMI-kaapelilla? Oletko kokeillut toistakin HDMI-kaapelia tai muuta kytkentätapaa?
Jos kaapeli on OK, niin olisiko vika televisiossa? Toimiiko se muiden HDMI-laitteiden kanssa? Jotkut tv:t vaativat jotain kytkentäsignaalia HDMI:hin kytketyltä laitteelta (esim. Philips) ja osa toimii millä asetuksella vaan kunhan vain kytkee kaapelin laitteiden väliin ja valitsee oikean inputin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034