Arabian Myrna-astiasto kruunuleimalla

kiep

Hei arvoisat keräilijät ja asiasta jotain tietävät.

Satun omistamaan Arabian Myrna-astiaston (4kpl kupit asetit pullalautaset ja sokerikko), joissa on uusi kruunuleima. Astiasto on täysin uudenveroisessa kunnossa.

Kysymys kuuluu, onko tällainen "uustuotanto" minkään arvoista? Ymmärtääkseni vanhalla piippuleimalla kyseinen setti voisi olla arvokaskin, mutta vaikuttaako astiaston valmistuksen loppuminen kysyntään tarpeeksi, jotta näillä astioilla mitään arvoa olisi?

Vastauksista ystävällisesti kiittäen.

2

316

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tajua

jos ostat nyt uuden arabian kahvikupin 10 eurolla ja laitat sen jemmaan 50vuodeksi kaappiin. mikä sen arvo on 50v päästä? mikä on vuosikorko? itse olen sitä mieltä, ettei rahallisesti kannata.

kyllä se myrna kaupaksi menee kaikilla leimoilla tai ilman leimaakin. miljonääriä susta ei tule. ootko valimis myymään koko setin 30e? siinä on aikalailla realistinen hinta millä vaihtaa omistajaa, jos on aikaa ja hermoja etsiä sitä varakkaampaa höynäytettävää vuoden päivät niin hinta olis 50e.

• kiep

Kiitos vastauksesta. Asioista mitään ymmärtämättömänä hämmentää nuo nettihuutokauppojen toista sataa euroa olevat hinnat (- kuka todella maksaa niin paljon??) :)

Lauantaina vien ne kirpputorille (jossa tosin joku kaupittelee saman sarjan kuppi tassi-yhdistelmiä 25e/kpl).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      86
      7601
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      104
      5517
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4728
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4662
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3382
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2758
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      58
      2447
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2408
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2372
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2244
    Aihe