Hei,
olen kuusikymppinen nainen Jyväskylän seudulta, yksin ja joskus yksinäinenkin, yritän näin etsiä elämääni uutta ystävää, uusia ystäviä.
Viestien ja kirjeenvaihdon välityksellä voi luontevasti tutustua ja oppia tuntemaan.
Luonto, matkailu, historia, urheilu, ravit, esim. nämä aiheet kiinnostavat, mutta mistä vaan voisimme kirjoitella, ennen kaikkea olisi mielenkiintoista lukea juuri sinun elämästäsi ja arjestasi.
Oletko ehkä sinäkin joskus yksinäinen?
Kirjoita syyslaulu@suomi24
Löydänkö näin
2
377
Vastaukset
- Syksy tulee...
Heti tuli painovirhepaholainen
oikea osoite syyslaulu@suomi24.fi - ilkka kukkanen
Minä pahoitan nykyään mieleni moottoriurheilusankareista.
Miksi media niitä meille tarjoaa?
Ne ovat todellisia ja vaarallisia malleja nuorisollemme.
Nuorihan oppii parhaiten juuri matkimalla.
Ei ole tavallinen nuori niin kova ja taitava kuski, kuin luulee.
Vahinkoja, joissa yleisöäkin kuolee, sattuu esim. J-kylän ajoissa (ei niin kauan sitten)
Nuorisomme usein haluaa päteä muiden nuorten silmissä painamalla kaasupoljinta(taitoko se on??).
Ja autokaan ei ole ralliauton varusteilla varusteltu.Huippuammattilaisten ralliautot ovat erikoisturvallisiakin, verrattuna normaaleihin "kylän poikien" autoihin.
Ei ole kauan kun Formuloissa vielä autot oli sponsoroiden, siis tupakkamainosten peitossa.
Mainonta vaikuttaa ja kovasti. Ei sitä muuten harrastettaisi.
Ja Suomen lippu nousi tankoon kansallishymnimme soidessa Häkkisten ja Räikkösten voitettua, vaikka niiden herrojen veronmaksumarkkoja /centtejä ei maassamme näkynyt. Verokarkureita molemmat.
Onko moinen sankaruutta?
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041891
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e641877- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031599
- 851577
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851347- 1191279
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 691111