Rikkaat uskovaiset sinkut?

jätetään sinaus

Tehkää ajoissa testamentti jollekin luotettavalle lähetysjärjestölle: Avainmedia, IRR-TV, Patmos Lähetyssäätiö, One Way Mission ?. Kohteita löytyy.

8

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epäilen

Kohteita löytyisi ihan kotimaastakin. Antakaa köyhille jos olette todella hurskaita.

• Jeesuksen käyttöön jos kerran itsekin ovat Jeesuksen omia,myös kaikki mitä omistavat jeesukselle.

• oletko Juudas?

Mikä on syvin motiviisi epäilijä?

Juudas Iskariot oli altis neuvomaan, miten rahat tuli "oikein" käyttää...

Maria otti täyden pullon aitoa, hyvin kallista nardusöljyä, voiteli Jeesuksen jalat ja kuivasi ne hiuksillaan. Koko huone tuli täyteen voiteen tuoksua.

Juudas Iskariot, joka oli Jeesuksen opetuslapsi ja josta sitten tuli hänen kavaltajansa, sanoi silloin: 5 "Miksei tuota voidetta myyty kolmestasadasta denaarista? Rahat olisi voitu antaa köyhille." 6 Tätä hän ei kuitenkaan sanonut siksi, että olisi välittänyt köyhistä, vaan siksi, että oli varas. Yhteinen kukkaro oli hänen hallussaan, ja hän piti siihen pantuja rahoja ominaan. 7 Jeesus sanoi Juudakselle: "Anna hänen olla, hän tekee tämän hautaamistani varten. 8 Köyhät teillä on luonanne aina, mutta minua teillä ei aina ole." Joh. 12.luku

• Maria otti täyden pullon aitoa, hyvin kallista nardusöljyä, voiteli Jeesuksen jalat ja kuivasi ne hiuksillaan. Koko huone tuli täyteen voiteen tuoksua.

Tämä on Raamatun kauneimpia kohtia, ihana. Se nardusöljypullo oli työmiehen vuoden palkan hintainen. Sen Maria "tuhlasi" Jeesuksen jalkoihin. Mitä sinä tai minä ollaan valmiit tuhlaamaan Jeesuksen askelille? Hiljaiseksi vetää ainakin minut.

• minä lisään aloituks

Tietenkin myös köyhemmänkin lahja Jumalan valtakunnan hyväksi on yhtä arvokas.

• vm41

Juudakselle ei pitäisi tosiaan antaa mitään (Sosdem), vaan jeesukselle kaikki ( vasemmistolle).

• gontra

Miksi täytyisi varansa antaa köyhille ???
      Nehän vain hukkaisi ne niin kuin entisensäkin.
      Kunnan kirstuun vaan, menisi edes osa niistä oikeaan osoitteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2550
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      59
      2492
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1732
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1512
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1450
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1400
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1312
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1183
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1127
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1056
    Aihe