Olen käynyt n. 8kk salilla. Eli liikkeet ja liikeradat tullut nyt tutuiksi. Olen melko sekalaisilla ohjelmilla mennyt, milloin mitäkin. Käyn 3-4krt viikossa salilla. Ja nyt olisi tarkoitus saada lihasmassaa mahd. hyvin treenattua.
Mitkä lihasryhmät pitäisi treenata keskenään. Jos 3-jakoisella ohjelmalla lähtisi liikkeelle.
Tuntuu että käsiin ei tule pyöreyttä millään, niihin pitäisi erityisesti saada joku kunnon ohjelma. Muut lihasryhmät myös tietysti.
Parhaan kehityksen itselläni olen huomannut 5-7 toiston sarjoissa.
Mutta mitkä lihasryhmät samana päivänä, millaisilla liikkeillä?
Ruokavalio on jo kunnossa.
Treenin jaottelusta
2
116
Vastaukset
- PersRaineri
Ota jokaiseen treeniin joku "iso" liike ja sille kaveriksi jotain pumppailuja samoille lihaksille.
Esim.
Treeni 1. Maastaveto, takareidet, leuanveto, hauis
Treeni 2. Kyykky, etureidet, pohkeet
Treeni 3. Penkkipunnerrus, olkapäät, ojentajat, vatsat
5-7 toiston sarjat kuulostaa aika lyhyiltä massankasvatukseen, mutta jos kerran itse olet asian todennut niin ei siinä sitten mitään. Kannattaa kuitenkin välillä hakea ärsykevaihtelua erilaisista sarjoista. Joku hieno ohjelma voi näyttää paperilla hyvältä mutta itse kannatan enemmän improvisointia. Siis tottakai täytyy olla joku idea päässä mitä aikoo treenata, mutta sarjat, toistot ja painot elää fiiliksen mukaan.- tämä toimii
Tehän olette nero.
Tämä vaikuttaa hyvältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041811
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151591- 1441569
- 1021513
- 801427
- 1191259
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2771206- 691071
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241070- 381012