perunaviljelijän autonmyynti nettiautossa

puolangan poika

paikallinen viljelijä kauppas oik.puolella olevaa rattia olevaa ent.postinautoa.olisin maksanut viikko sitten autosta 2418e,joka oli pudotettuna alkuperäisestä hinnasta,joka oli 4900e.tämän viikon alussa hinta tippui ensin 2100e,ja sitten 2050e.myyjä ei vastannut useisiin kymmeniin puheluihini,eikä vastannut txt viesteihini.varmaan hyvä sato perunassa tulee,koska on hänellä on varaa myydä auto halvemmalla muille,kuin ensimmäiselle auton varaajalle?

5

321

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen myyjä

Ei tee itsellänikään mieli myydä kaikenlaisille renkaanpotkijoille,joille ei tunnu mikään kelpaavan "soitan sitten kun tulen hakemaan" Niitä soittoja odotan vieläkin...Myyn sitten kiusallakin halvalla ensimmäiselle joka on tosissaan kiinnostunut...

• mätämuna

no jaa.viljelijä taitaa itse vastata kyseiseen huutoon?laita henkilö tietosi,mikäli olet olet eri henkilö,kun itse pottufarmari?voit soittaa numeroon 0449371799 näkyvästä numerosta.siten selvis,että kuka vastaa aloitettuun kirjoitteluun?

• osamaksupummit

Mul*kulle ei oo pakko myydä.Jokainen saa myydä kelle haluaa.

• sairasta sairasta...

eikä tuollaiselle kuin tään ketjun aloittaja myydä mitään !

• jobbari3

Multa lähtee auto sille joka lyö eurot ensimmäisenä kouraan eikä varaile puhelimessa tyyliin "joo mä tuun sit kai viikonloppuna jos muija antaa luvan ostaa,varaathan autoo mulle...jooko.." tai "Varaa auto mulle tuun hakee mut pitää ensin lainata iskältä rahaa,mut hei sähän voisit ottaa mun skootterin vaihossa"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3394
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3083
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1933
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1867
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1439
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe