Mustat afrikkalaistaustaiset juoksijat voittaa juoksu- ja hyppylajeja euroopanmestaruuskisoissa.
??
Mustat vie kaikki juoksut
6
140
Vastaukset
- jotain rotia
Sietääkin ihmetellä. Onneksi kisojen tuomarineuvosto oli tänään hereillä ja diskasi "ranskalaisen" ählämsähläm- juoksijan. Mies käyttäytyi todella törkeästi kanssakilpailijoita kohtaan riisumalla paitansa ja näyttämällä pitkää nenää.
- kukkahatut asialla
Kaikki voittavat käyttää dopingia mutta ei se haittaa kunhan pysyy paita päällä ja numero näkyy.
- Arska H
Mitä väliä sillä on, onko paita päällä vai ei - ylivoimainen juoksija joka tapauksessa!
- Se Avarakatseien
Arska H kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, onko paita päällä vai ei - ylivoimainen juoksija joka tapauksessa!
Juoskoon noissa Afrikan mantereen nee-ke-reiden sirkuskisoissa. Ts, menköön sinne, mistä itse ja kulttuurinsa on kotoisin.
Mitenkähän pärjaää?
P.S. Avaajan teksti pistää miettimää koko EM-kisojen mielekkyyttä.
Se sama PM- kisoissa, Rikas öljyvalto (NORJA) voi ostaa parhaat nee-ke-rit maailmalta. Sittenhän norskit voittavat kaikki KESÄ- ja talvikisat. - Arska H
Se Avarakatseien kirjoitti:
Juoskoon noissa Afrikan mantereen nee-ke-reiden sirkuskisoissa. Ts, menköön sinne, mistä itse ja kulttuurinsa on kotoisin.
Mitenkähän pärjaää?
P.S. Avaajan teksti pistää miettimää koko EM-kisojen mielekkyyttä.
Se sama PM- kisoissa, Rikas öljyvalto (NORJA) voi ostaa parhaat nee-ke-rit maailmalta. Sittenhän norskit voittavat kaikki KESÄ- ja talvikisat.Ranskan poika näytti taas muille närhen munat maililla....
On se vaan juoksija!!
- EPOLLAKO !?
KOVAA MENI ! ei siitä nyt mitskuu olis tarvinnu vierä .. pieni korva puusti tai pikkusen tukka pöllyy... kait ne EPOO vetää ... mut kovaa menee siistii katella ! myös naisten juoksuja !!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 661068
- 75971
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255890Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813