Tuppaako työpaikkaristeilyt menemään yleensä levottomiksi vai onko ne hauskoja kokemuksia? Itse olen lähdössä kuukauden päästä sellaiselle. Mietin vaan vähän etukäteen, että mitä tuleman pitää. Kännissä kun tulee aina vähän örvellettyä. =)
Työpaikkaristeilyt
8
1022
Vastaukset
Nousu huppelissa hoilotat karaokea, eihän siinä mitään. Kai nyt sen verran jokainen osaa laulaa, ettei hävetä tarvitse.
Väärässä hytissä kun yösi vietät, olet todennäköisesti viikon puheen aihe duuni paikallasi:)- LadyGrue
ihan mukavia ne on.
samalta viivalta kaikki sinne lähtee.
ja kun kukaan ei muista mitään niin mitään kamalaa ei ole sattunutkaan.
-hymyilee muistellen-
- viinaa
Risteilyllä mennään vaan ryyppäämään ja naimaan. kyllä ne työpaikkaristeilyt tiedetään
- LadyGrue
hiljaisia palstoja katsellessa yksi juttu.
onkohan vakinikit lähteneet risteilylle, kun kaikki näyttävät olevan poissa ja vielä yhtäaikaa:DDD
sättissanomista ei tosin löytynyt mainintaa moisesta tapahtumasta:)- NurinperiN
sättisanomat nro 30
- LadyGrue
NurinperiN kirjoitti:
sättisanomat nro 30
osallistuin myös itse, mutta tulkitsin sen tarkoittavan vain chatti-keskustelua.
jos asia ei ole niin, haasteen ohjeet olivat puutteeliset.
-vaipuu synkkiin mietteisiin-
- max-life
On aivan sama, mikä alkuliite sanan -risteily edessä on, sillä kaikki risteilyt ovat samanlaisia. Eli onko pikkujoulu-risteily, työpaikka-risteily vai luokkakokous-risteily, se ei vaikuta siihen, mitä tehdään, vaan ainoastaan siihen, kenen kanssa. Ihmiset siis vaihtuvat.
Aluksi terminaalissa kytketään aivojen älypuoli irti ja eläinpuoli päälle. Laivassa mahdollisimman suuret määrät alkoholia mahdollisimman nopeasti, pikaiset tanssit tai itsensä nolaukset karaokessa, sitten estotonta seksiä hyteissä, käytävällä tai missä vaan (Ulkokansi nyt tosin kylmä). Aamulla sitten ensimmäiseksi selvitetään missä ollaan, sitten mitä on hävinnyt ja lopuksi etsitään ystävät, joiden kanssa jaetaan kokemukset.
Tuossahan tuo.. hyvin hyvin hyvin tiivistetyssä muodossa..=)- Mariet
Heh maksi, saattaahan se joillakin noin mennä.
Itselläni ne menee jotakuinkin tällaisen kaavan mukaan:
Ensin avataan hytissä kuohuviinipullo joka on varattu mukaan, sen jälkeen yleistä hölinää hyttikavereiden kanssa. Sitten syömään ja tax-freekauppaan.
Sitten hyttiin kaunistautumaan ja pukeutumaan iltaa varten.
Sieltä sitten kuuntelemaan karaokea ja tanssimaan yökerhoon. Ja tanssitaan ja tanssitaan, aamuun asti. Joskus on sattunut niin että miellyttävä kiva herra tanssittaa enemmänkin, eikä ole ollut ylenmäärin juovuksissa, on mukava jutellakin. Siispä siirrytään rauhallisempaan paikkaan, mutta ei hyttiin. Aamuyöllä on mukava naureskella sitä käytävä menoakin, kaikenlaista ...Nuoriso juoksentelee vain pikkuhousut jalassa, peitto ympärillä, kun ovi menny lukkoon ja avaimet jääny sisälle. Pitäis löytää kaveri jolla olis avain, mutta eipä löydy kaveria, onneksi on peitto mukana.
No aamutunneilla me sitten erotaan omiin hytteihin, suukkonen ehkä ja sovitaan että taas iltapäivällä mennään tanssimaan.
Hytissä selvitys hyttikavereille missä sitä ollaan oltu, pienet torkut ja aamupalalle ja reippasti maihin. Noo, joku saattaa potea pahanlaista kankkusta, hänen annetaan jäädä nukkumaan.
Omat risteilyt on aina olleet naisporukassa, koska miehiä ei työkavereinani ole kuin pari.
Ja aina on hauskaa ollut, vaikken ole töpeksinytkään :).
Nyt kiire laivaan... onks muita lähtijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906