Olen hieman vajaa 170 senttiä pitkä, ja painan noin 50 kg. Ongelmani on sopivien vaatteiden löytäminen. Miesten s-koot ovat useimmiten ainakin turhan leveitä, kun taas lastenvaatteet ovat monesti liian pieniä ja lapsellisia. Etsisin esimerkiksi neuleita ja kauluspaitoja. Olen siis 15-vuotias.
Mistä sopivia vaatteita pienikokoiselle 15v ?
3
141
Vastaukset
- kääbik
Onneksi kerkeät vielä kasvaa. Itse en kasva enää ja olen vain 166cm. Itseäni miellyttäviä vaatteita on löytynyt JC nimisestä liikkeestä. XS kokoja ja slim fit malleja löytyy oikein mukavasti.
- Pieni19
Mietin minua, joka olen vain 156cm ja 19 vuotias. Kyllä sinun kokoiselle lyötyy paljonkin vaatteita S ja M koosta eri liikkeistä. Jos kauluspaidat ovat liian "väljiä" niin voit kaventaa niitä itse kotona tai pyytää esim. äitisi kaventamaan. Se ei ole vaikeaa.
- Pieni19
Ja 50kg 170 cm pitkälle on todella vähän!! Ryhdy syömään kunnolla. Se ratkaisee monta ongelmaa etenkin vaatteiden kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327