Millaisia selityksiä sille että ei haluakaan sitoutua...

ritu7

Siis millaisia selitysiä olette naiset ja miehet kuulleet nettitreffeillä tapaamiltanne ihmisiltä sen jälkeen kun olette aikanne tapailleet ja yhtäkkiä toinen onkin sitä mieltä että ei haluakaan enää jatkaa, ei halua sitoutua tai mitään vakavaa?? Mä kuulin aika oudon selityksen ja jäin itsekseni miettimään että eihän tää voi olla totta.

Tapailimme aikamme kunnes tämä ihana, mukava, rehellisenä ja aitona ja ennen kaikkea minusta kiinnostuneena pitämäni mies kertookin syyn sille miksi pitää lopettaa. Syy on seuraava; koska hänen exänsäkään ei seurustele niin hänkään ei voi sitä tehdä!! Ovat eronneet jo pari vuotta sitten, on yhteinen lapsi ja ovat kait ihan hyvissä väleissä. Ihan uskomaton juttu. Eihän kukaan voi ajatella noin, vai voiko??

On käsittämätöntä että exä pitäisi miestä noin otteessaan ja hallitsisi hänen tekemisiään. Jos mies ajattelee todellakin noin niin siinäpä sitten odottelee että exäkin alkaa seukkaamaan jonkun kanssa. Itse en ollut vaativa enkä sitä mieltä että pitäisi koko aika olla yhdessä, jo hänen lapsikin rajoitti tapaamisia koska en halua ängetä silloin seuraan kun hän oli lapsensa kanssa. Sellainen tulisi vasta pitkän seurustelun jälkeen kyseeseen.

Mutta eiköhän se totuus kuitenkin ole se että mies löysi jonkun kiinnostavamman ja keksi tuollaisen ihme selityksen. Tai siis enhän mä voi tietää onko toi sittenkin ihan normi ajattelumalli ja toimintatapa :/

6

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eune

Tämä ei ole nettitreffi, vaan ajalta ennen sitä: yksi sanoi löytäneensä just jonkun jonka kanssa alkoi olla, kun lähetin kuvani. Eli naama ei miellyttänyt. Toinen netissä tapaamani ei halunnut jatkaa, koska en saanut erottua silloisesta miehestäni. Ihan ymmärrettävä syy siis, itse hän oli sinkku. Kolmas ei halunnut tavata, koska oli jo alkanut olla toisen naisen kanssa (jota aiemmin vokotteli ja joka vihdoin suostui olemaan tämän miehen kanssa ja eroamaan miehestään), ehdittiin siis kerran tavata, ja toisen kerran sitten vielä vaikka tämä nainen oli siis ilmoittanut tahdostaan juuri ennen. Siinä taitavat olla.

Sinun tyyppisi kuulostaa joko siltä että on tosiaan niin exänsä talutusnuorassa, tai väsynyt siihen tämän meininkiin ja pelkää ettei saa nähdä lapsiaan tarpeeksi usein yms. Tai sitten tekosyy. Mutta oli mikä oli, ei kun uutta putkeen, eihän tuosta mitään tulisi.

• 20+18

Ei minkäänlaisia selityksiä, hiljaisuuteen ovat jääneet.

• 13 + 9

Haikailee exänsä perään ja kuvittelee vielä päätyvänsä yhteen tämän kanssa, jos vain on mahdollisuus iskeä.

• seliseli

Varmasti on tuollainen AP:n mies olemassa joka katsoo mallia toisista. Kuinka moni nainen yhtäkkiä peruu kaiken jos ystävättäret eivät pidäkään miehestä ja kääntävät naisen pään ilkeillä epäilyillä? Kuinka moni mies peruu kaiken jos kateelliset jätkät baarissa valehtelee että sun akka on panopuu? Varmasti kaikki tuntevat tuollaisia naisia ja miehiä.

• ritu7

No, itse en ole panopuu ja olen siis aloittaja. En edes tavannut miehen kavereita kuin yhden ohimennen ihan alkuvaiheessa tapailuja. Mies teki mitä teki ja sillä selvä, onhan se tympinyt tää touhu mut aika parantaa....:)

• Selittelyä

Pelkää selittelyä mieheltä, hyvä ettet tykästynyt enempää, koska olisi todennäköisesti jossain vaiheessa myöhemmin muuttanut mieltään ja kuinka monta kertaa...
        Näitä soutajia ja huopaajia riittää ja outo selitys tuo exään liittyvä, ei ole selvästikään käsitellyt eroaan ja siitä yli päässyt.

Toivottavasi tapaat mukavan miehen, joka on irti existä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2855
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2733
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1802
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1610
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1580
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      16
      1434
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1253
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1239
    Aihe