Olen kuntoutustuella toukokuun loppuun asti koska sairauslomapäivät on nyt täynnä. Aloinkin kysymään, että onko kuntoutustuella mahdollista käydä koulua? Vai menetänkö tuet ja joudun hakemaan esim opintotukea jne. Vaikuttaako eläkkeensaajan asumistukeen ja hoitotukeen?
kyse on aikuiskoulutuksesta.
kuntoutustuki ja opiskeli.
kuntoutustuki
1
303
Vastaukset
- hyperi
Ainakin minä sain kuntoutustuella opiskella ihan tutkinnon. Oikeastaan juuri opintojen vuoksi kuntoutustuelle minut kelasta laitettiinkin. Tästä tosin 14 vuotta jo aikaa. Opintojen jälkeen sitten siirryin eläkkeelle ja tehnyt silloin tällöin osa-aikatöitä kun on pystynyt. Kannattaa varmistaa kelasta nykykäytäntö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337