Moroja
Ainakin Suomen alkulohko pelaa Katowicessa. Olen joskus kauan sitten käynyt Suomessa katsomassa 2 krt Lentopallon EM-kisoja. Nyt kiinnostaisi nähdä Lentopallon MM-kisojen pelejä, ennen kaikkea SUOMEN pelejä. Olen miettinyt matkan vaihtoehtoja.
Onnistuuko matka Tallinna - Varsova junalla. Linja-auto mahdollisuus on, mutta minun selkä ei pidä linja-autoilusta. Varsinkaan erityisen pitkiä matkoja.
Joskus aiemmin olen yrittänyt etsiä JUNA AIKATAULUTIETOJA huonolla menestyksellä, siis Tallinna - Varsova.
Okei, kokeilen taas;-)!!
Lentopallo MM-kisat
Gustavx
1
175
Vastaukset
- KTW
Junalla ei pääse enää Baltian kautta. Voi toki matkustaa Ruotsin kautta: Tukholma - Malmö - Kööpenhamina - Berliini - Katowice. Selkäkipuiselle ei suositella.
Pari muuta (edullista) vaihtoehtoa:
1. Lento Turku - Gdansk (Wizz Air), alkaen 20 euroa / suunta. Hintaesimerkki: 2.9.2014. Junalla eteenpäin. Vinkki: Yöjunan makuuvaunussa selkä ei tule kipeäksi.
2. Laivalla Tukholmaan, sitten lentäen Tukholma Skavsta - Katowice (suora lento), Wizz Air, hintaesimerkki 31.8. (su) 46 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732815
- 642703
- 681792
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161580- 201570
- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229