Mietinpähän tässä vaan, kun kouluvuosi on alkanut, ja on alettu miettimään koulun diskoja. Diskot järjestää 5-6 luokkalaiset ja olen jo kutosluokalla. Silloin kun olin ykkösluokalla, melkein kaikki koululaiset tulivat diskoihin ja kaikki tanssivat, osallistuivat kisoihin ja pitivät hauskaa, mutta viime vuonna huomasin, ettei melkein kukaan tullut diskoon, eivätkä he tanssineet eivätkä osallistuneet kisoihin, eivätkä tehneet muuta kuin istuivat. Mikä nykyajan pikkulapsia vaivaa? Kun kysyin joiltain, että miksi he eivät tulleet diskoon, he sanoivat, että se olisi kuitenkin täynnä, ja olisi parempaakin tekemistä. Kisat ovat yleensä hauskoja, mutta silti kukaan ei uskalla tulla niihin, vaikka ne olisivat ilmaisia, ja vaikka niistä saisi palkinnon. Tanssia he eivät uskalla, koska se on kuulemma liian noloa. Eivät tanssi edes nopeita tansseja! Karkit, arvat, sipsit ja muut ovat halpoja, mutta niitä ei osteta. Musiikki ja kaverit ovat kuulemma ainoa syy, miksi jotkut tulevat diskoon. Pelkäävätköhän pienet meitä "isoja" oppilaita? Mitäköhän meidän pitäisi tehdä, jotta diskoista tulisi taas yhtä suosittuja kuin ennen?
Koulun disko
Trolli-Olli 6. L.K
1
176
Vastaukset
- sidahjala
Viinaa lantrattuna energiajuomaan (eli periaatteessa kultalonkeroa :Dd) niin eiköhän sillä kaikki pikku jonnet saada kiinnostuneiksi taad koulun diskosta ja itsevarmuus kasvaa varmasti kun sitä juomaa litkii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269