Morjens. Onko muidenkin mielestä erikoista että reilun 2kk tuntemisen jälkeen nainen vastaa exän soittoon keskellä yötä ja juttelee tunninkin? Mielestäni töykeää.
Yöllä exälle vastaaminen?
6
230
Vastaukset
- 12 + 8
En kyllä katselisi tuollaista. Jos on tähdellistä asiaa niin kai sen voi päivisinkin hoitaa. Muutenkin tulee mieleen, että onkohan exä tosiaan käsitelty pois niin, että uuteen suhteeseen voi tosissaan lähteä.
- Strange
Kiitos vastauksesta. Itsehän lähdin tilanteesta pois tunnin kuunneltuani ja vastaus oli "nuku sitten yksin". Aiemmin toki muruteltiin ja kyllä aikaa kanssani vietettiin paljon mutta.. mielestäni ei OK ole moinen.
- Timpe-69
Strange kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. Itsehän lähdin tilanteesta pois tunnin kuunneltuani ja vastaus oli "nuku sitten yksin". Aiemmin toki muruteltiin ja kyllä aikaa kanssani vietettiin paljon mutta.. mielestäni ei OK ole moinen.
No ei ole ok kyllä minunkaan mielestäni exän yösoitot...
- Strange
Timpe-69 kirjoitti:
No ei ole ok kyllä minunkaan mielestäni exän yösoitot...
Thanks Timpe. Eli ilmeisesti olin joku ns. laastari ja juttu kesken. Nainen murutteli ja olisi tullut kylään enemmän kuin usein, kertoikin että ex soitellut öisin kun en ollut paikalla, mutta kyllä tä paikalla olo nyt kertoi sen että ilmeisesti jotain on kesken ja pahasti. Sitten ilmoitti suututtuani että ei kaipaa "kusipäitä enempää elämäänsä" jne jne. Tulee vain olo että mikä kusipää mä olen kun suutun moisesta. Tätä puhelua ennen valittaa mulle että "epäkohteliasta kännykkää näplätä ennen nukkumaanmenoa" uutisia lukiessani odotellessa häntä sänkyyn.
- biux.
Mä heittäisin tollasen miehen ulkoruokintaan. Kyllä toisen täytyy ymmärtää, et eksä voi olla tärkeä henkilö vaik suhde ei jatkukaan. Lisäksi, siellä voi olla vaik mikä kriisi päällä ja puhelu tosi tärkeä.
Voihan toki olla et nainen on kypsynyt suhun ja odottanut sun häipymistä muutenkin. Noin mustasukkainen ja ykspäinen mies ei innosta jatkaa suhdetta. Jos et tajua olleesi naisen elämässä vasta kaksi kuukautta... eli sun paikkasi ei ole kitistä puheluista yhtään.
Eihän tollsen määräilevän ja jalkaa polkevan pikkulikan kanssa kannata suhdetta rakentaakaan. Naurettava oot. - samppix
Entäs toi itse itselleen vastaaminen? Hyvä homma..keksii itse aloituksen ja vastailee itselleen. Provo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289