Carhartin oliivinvihreät reisitaskuhousut tuli ostettua kun on niiin mukavat päällä, eikä näytäkkään pahalta. Paksut reidet ja iso perse kyykkäyksen tuloksena niin ei mitn slimmejä saa vedettyä jalkaan, eli housut ei oo mitään ihoamyötäilevää vaan aika väljät, mutten roikota.
Kengät on tylsästi(?)samaa väriä mutta kakkoskengät on siniset.
Mitä noihin housuihin kehtaa yhdistää, kuitenki jotain hillittyä väriä? Ite olen supisuomalainen mutta tosi ruskettunu niin musta voi näyttää vähän tylsältä?
Plaah, joltain värisilmältä jotain ideaa kun itse en keksi :)
oliivinvihreät housut, entä yläosa?
värgee!u-knovv?
2
85
Vastaukset
- ...........
Murrettuja ja maanläheisiä sävyjä (beigejä, vihreitä, ruskeita, ehkä jopa viininpunainen menisi) ja tietysti mustaa.
Jos kengät ovat siniset, voisi tietysti myös sinistä olla yläosassakin ja vaikka päähineessä niin että ne housut ovat vain se erilainen juttu ja kokonaisuus pysyy kasassa.- värgee!u-knovv?
Jees kiitti vinkistä! Tuli ostettua just tuommone viininpunane ja valkone t-paita brothersista. Viininpunane ei käyny mielessäkää, mut näyttää kyl tosi hyvältä, omaan silmään. Valkone samallaine tuli myös mukaan koska tuo kivasti tota rusketusta esille :p
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881537
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101410- 851344
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18885- 34856