oliivinvihreät housut, entä yläosa?

värgee!u-knovv?

Carhartin oliivinvihreät reisitaskuhousut tuli ostettua kun on niiin mukavat päällä, eikä näytäkkään pahalta. Paksut reidet ja iso perse kyykkäyksen tuloksena niin ei mitn slimmejä saa vedettyä jalkaan, eli housut ei oo mitään ihoamyötäilevää vaan aika väljät, mutten roikota.
Kengät on tylsästi(?)samaa väriä mutta kakkoskengät on siniset.

Mitä noihin housuihin kehtaa yhdistää, kuitenki jotain hillittyä väriä? Ite olen supisuomalainen mutta tosi ruskettunu niin musta voi näyttää vähän tylsältä?

Plaah, joltain värisilmältä jotain ideaa kun itse en keksi :)

2

85

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...........

Murrettuja ja maanläheisiä sävyjä (beigejä, vihreitä, ruskeita, ehkä jopa viininpunainen menisi) ja tietysti mustaa.

Jos kengät ovat siniset, voisi tietysti myös sinistä olla yläosassakin ja vaikka päähineessä niin että ne housut ovat vain se erilainen juttu ja kokonaisuus pysyy kasassa.

• värgee!u-knovv?

Jees kiitti vinkistä! Tuli ostettua just tuommone viininpunane ja valkone t-paita brothersista. Viininpunane ei käyny mielessäkää, mut näyttää kyl tosi hyvältä, omaan silmään. Valkone samallaine tuli myös mukaan koska tuo kivasti tota rusketusta esille :p

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1537
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      10
      1410
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      85
      1344
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1230
    5. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      115
      1119
    6. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      75
      1001
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      941
    8. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      255
      930
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      885
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      34
      856
    Aihe