Apua pois muuttamiseen

haluan pois täältä!

Olen 20-vuotias tyttö ja asun äitini ja pikkuveljeni kanssa. Vanhempani ovat eronneet. Ongelmani on se, että haluaisin päästä pois kotoa. Haluaisin asua jossain missä en näe äitiäni, koska hän on kamala narsistinen paskiainen joka on aiheuttanut mulle masennusta viimeiset kuusi vuotta ainakin.

Minulla ei ole yhtään rahaa, koska perheemme on todella köyhä. Tililtä löytyy joku 200 euroa. En ole myöskään töissä, vaan lopettanut juuri koulun. Haluaisin tietää, onko jotain mahdollisuutta muuttaa pois koska äiti on väkivaltainen ja hirveä. Onko jokin paikka mihin nuori voi mennä jos kotona ei pysty asumaan sairaan sekopäisen vanhemman takia?

Jos joku tietää linkkejä sivuille jotka voisivat auttaa mua tilanteessani, niin olisin todella kiitollinen. Tai jos tiedätte jonkun ammattilaiset johon voisi ottaa yhteyttä tässä asiassa ja tiedätte hänen nimensä tai puhelinnumeronsa, olisin myös hyvin kiitollinen. Auttakaa!

7

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maikkimaani

Soita Turvakotiin.
      Saat aikuisen apua ja keskustelua. En tiedä missä asut mutta voi olla että saat jopa asuinpaikan. Soita vaikka turvakoti ei olisikaan asuinpaikalla, saat jutella jonkun kanssa ja apua.

https://www.turvakoti.net
      Voit soittaa myös asuipaikkasi sosiaalitoimistoon tai käydä paikan päällä. Sossut maksavat muuttosi ja auttavat alkuun.
      - kokemuksella :)

• ...

Koska olet aikuinen ja täysy-ikäinen niin saat tehdä omat päätökset. Äitisi ei voi enää puuttua sun päätöksiin vaikka asut kotona. Haet vaan asuntoa itsellesi.

• haloo hei!!

Jos äitisi on väkivaltainen, niin sitten hän rikkoo lakia! Kyseessä on poliisiasia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3002
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2881
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1699
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1632
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe