Onko kokemusta?
Katselen tv- ohjelmia netistä. Tosinaan MTV3 Kasomon kautta vanhoja nauuhoituksia tai live- lähetystä.
Eilenkin kesken elokuvan Subilta tulee ilmoitus Virhe 3222, virhe yhteydessä tai video ei ole saatavilla, yritä myöhemmin uudelleen tai ota yhteys mtv3/ Katsomoon.
Käynnistelen konetta uudelleen ja boottaan modeemia, live ei lähde käyntiin mutta näyttää vanhoja ohjelmia. Jossain vaiheesa naapurikanavan Frendit toimii livenä vaivoin, ääni kuuluu mutta kuvaa ei näy. MTV3:n tylsät urheilut, uutiset ja lotot näkyvät ongelmitta.
Tänä aamuna toimii taas kaikki livet ja vanhat.
Jäipä taas näkemättä leffasta loppuhuipennus.
En päivittänyt mitään ohjelmia, en usko että ongelma on koneeni ohjelmissa. Se on lähetyksessä tai yhteydessä. Onko lähettäjän päässä jokin maksimimäärä jonka vastaanottaja saa ja sen jälkeen tulee "Virhe3222"?
Vai ruuhkautuiko täällä kenties taloyhtiön piuhat?
Käytän siis nettiä ADSL:llä. Kaapelimodeemi tilttaa tässä taloyhtiössä joka toinen tunti ja jos kaikki tahtoo katsoa samaa ohjelmaa, koko verkko kuormittuu niin että kaatuu. Sitten taas soitellaan operaattoriille " 54 08765r7890 980****###"- puheluita.
Katkot kestävät 10minuutista tuntiin.
MTV3- Katsomo, live
tilttaa ajoittain
3
185
Vastaukset
Kannattaa päivittää Silverlight ja kokeilla eri selaimella.
- (ap) tuskin auttaa
Kokeilin kolmella eri selaimella.
Ie, firefox ja Opera.
Koneessa ei ole chromea eikä tule.
En päivitä silveriä. Ongelma ei ole siinä. Ongelmat alkavat päivttämistä. Silverin ja Adoben.
Molemmista on yhtä hyvät mahdollisuudet saada entistäkin surkeampi ja turvattomampi versio.
Virheilmoituksen saaminen näyttää olen sidoksissa ajallisesta tekijästä eli kellonajasta tai ruuhkan määrästä (tässä tapauksessa).
Pakko päivittää jos aikoo käyttää sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748