Hei, en tiennyt mihin muualle kirjoittaa joten kirjoitin tänne. Korvassani on muutamana päivänä todella paha haju ja se kutiaa. Ulkokorva siis, en osaa tarkemmin selittää mutta tuosta ylhäältä missä on rusto. Mistä paha haju ja kutina voisi johtua?
Paha haju
ällöttävää
1
113
Vastaukset
- kotikonstitoimii
Hiivaa iholla. Laita kuppiin ruokasoodaa vaikka ruokalusikallinen ja toinen lusikallinen vettä. Ota massaa pumpulituppoon ja hiero korvan lehdille ja korvan taakse. Kannattaa tehdä illalla tai töistä tullessa niin voi jättää vaikuttamaan ja pestä sitten ennen töihin lähtöä aamulla pois. Näkyy muuten valkoista jauhetta korvissa.
Ruokasooda toimii myös jos hiukset alkaa äkkiä kovasti rasvottumaan ja päänahka kutiaa. Toimii siis ainakin minulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244