Jos laitan omasta gmeilista postia johonkin lopetettuun osoitteeseen, tuleeko siitä joku virhekuittaus tms?
lopetettu osoite?
7
2399
Vastaukset
Todennäköisesti tulee.
- sinne meni
Minunkin luukku.fi -osoitteeni ehti vanheta vähäisen käytön vuoksi. Kun yritin rekisteröidä vanhan osoitteen uudestaan käyttööni, tuli ilmoitus, että se on jo käytössä. Joku oli siis ehtinyt vetää välistä. Nyt askarruttaa, voiko joku lähettää postia minulle käytöstä poistettuun osoitteeseeni? Vai toimiiko luukku niin fiksusti, että se ei anna käytöstä poistamiaan osoitteita enää kenellekään?
Osoitteen automaattinen vanheneminen muutamassa kuukaudessa on pirullinen ominaisuus, vaikka ymmärränkin syyn osoitteiden siivoamiseen.- sinne meni
luukku.com tietenkin.
- sinne meni
Yritin etsiä vastausta kysymykseeni, mutta tarjolla oli vain onneton puhelinnumero, mikä ei vastaa la ja su. Kurjuuden huipuksi jopa jonotusaika on maksullista muka teknisistä syistä. Näin palvelee MTV Oy.
Yleisimpiin kysymyksiin on sentään vaivauduttu kokoamaan vastauksia, mutta netin kautta ei pääse kysymään näinkään oleellista kysymystä, mikä minua vaivaa. Olisi erittäin tärkeätä tietää, jaetaanko käytöstä poistettuja sp-osoitteita muille uusina ja voiko niihin lähettää postia huomaamatta vastaanottajan vaihtumista? Mikä on yleinen käytäntö?- Ahktgi
Normaalisti maksuton sähköpostiosoite vanhenee kun on tietyn ajan käyttämättä. Vanhenneella osoitteella on karanteeni, jonka jälkeen osoitteen voi rekisteröidä seuraava halukas itselleen. Ajat ja käytännöt vaihtelee.
Vanhenneesta tai käyttäjän itsensä poistamasta osoitteesta tulee karanteeniaikana virheilmoitus mikäli siihen lähettää postia. Kun joku rekisteröi karanteenin jälkeen osoitteen niin posti menee hänelle normaalisti. - sinne meni
Ahktgi kirjoitti:
Normaalisti maksuton sähköpostiosoite vanhenee kun on tietyn ajan käyttämättä. Vanhenneella osoitteella on karanteeni, jonka jälkeen osoitteen voi rekisteröidä seuraava halukas itselleen. Ajat ja käytännöt vaihtelee.
Vanhenneesta tai käyttäjän itsensä poistamasta osoitteesta tulee karanteeniaikana virheilmoitus mikäli siihen lähettää postia. Kun joku rekisteröi karanteenin jälkeen osoitteen niin posti menee hänelle normaalisti.Kiitos, siis perinteistä kirjepostia mukaileva käytäntö. Käyttämätön Luukku-osoite vanhenee neljän kuukauden jälkeen. Minun tapauksessani ollaan siinä ja siinä, mutta Luukku väittää, että osoitteeni on jo varattu. Oma moka tietty, mutta harmittaa. Muuta ei ole tehtävissä kuin ilmoittaa kaikille tutuille osoitteenmuutos, jos ei halua postinsa menevän jonkun muun luettavaksi.
- Ahktgi
sinne meni kirjoitti:
Kiitos, siis perinteistä kirjepostia mukaileva käytäntö. Käyttämätön Luukku-osoite vanhenee neljän kuukauden jälkeen. Minun tapauksessani ollaan siinä ja siinä, mutta Luukku väittää, että osoitteeni on jo varattu. Oma moka tietty, mutta harmittaa. Muuta ei ole tehtävissä kuin ilmoittaa kaikille tutuille osoitteenmuutos, jos ei halua postinsa menevän jonkun muun luettavaksi.
Varmaankin karanteeni päällä ja ei anna rekisteröidä osoitetta. Joissain posteissa on mahdollista aktivoida vanhennut osoite. Vanhat postit ovat poissa mutta laatikko alkaa toimia. Tarkista ohjeista.
Osoiteongelmiin on hyvä ratkaisu IKI-osoite. Siinä postiosoite pysyy samana vaikka itse postilaatikko vaihtuu.
http://www.iki.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768