Olen nyt syönyt roaa noin 3,5kk ja naama on ihan hyvässä kunnossa. Aikaisemmin minulla oli näitä ihonalaisiapaiseita 2-4 naamassa, mutta nyt roan ansiosta niitä ei ole enää tullut. Kuurin alussa tilanteeni paheni hieman eli finniä pukkasi pintaan tavallista enemmän. Noin kuukausi sitten kasvoni olivat lähes finnittömät mitänyt pari pientä niskassa ja otsassa. Noin viikko sitten tilanne huononi siten että leukaan ilmestyi sellasia pieniä finnejä lähes parikymmentä. En tajua sitä että vielä vähän aikaa sitten sain nauttia täysin finnittömästä ihosta, mutta nyt taas on tullut takapakkia. Kysymys olisikin, että voiko kuurin puolivälissä vielä tulla pahenemisia yms vai mistä tämä räjähdys vois johtua? Olen alkanut taas käymään aktiivisesti kuntosalilla, voiko se vaikuttaa tähän?
Kysymys roasta
roaccutanyyyyyy
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096