Haluaisin kouluttautua klinikkaeläinhoitajaksi ja mietin onko kellään oppisopimuskoulutuksesta tälle alalle mitään kokemuksia? Valmistun ensi keväällä lukiosta ja en jaksaisi enää istua koulun penkillä vaan haluaisin jo tositoimiin. Ja onko jollain tietoa kuinka paljon yleensä oppisopimuksen kanssa tienaa? Ja lisäyksenä haluaisin opiskella turun seudulla tietääkö kukaan paikkaa jossa pääsisi oppisopimukseen?
oppisopimuksella eläinhoitajaksi
eläinhoitajaksi pyrkivä
1
284
Vastaukset
- Epävarma nuori
Hei mäkin oon kiinnostunu just tämmösestä eläinhoitaja urasta ja oon miettiny kans tota oppisopimus juttua nii kai siis voi peruskoulun jälkeen tehdä oppisopimuksen? Olen silloin 16 vuotias, ettei siis tarvitse eka mennä lukioon tai amikseen? :D en vaa nää itteeni lukiossa :) ja tietääkö kukaan mitä eroa on tolla oppisopimuksella ja sillä ammattikoulutuksella tai sillä....? Kiitos jos vastaatte kaikkiin kysymyksiiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 461234
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197