Onks kellään kokemuksia työväenopistoista?
Olin Espoon työväenopiston parilla kurssilla. Oli muuten hyviä, suosittelen. Hinta-laatusuhde on kohdallaan.
Onko työväenopistoista kokemuksia?
2
293
Vastaukset
- oikein hyviä
Kyllä on kokemuksia työväenopistoista, useistakin. Kokemukseni ovat pääasiassa oikein hyviä.
Nythän niissä opintokausi taas ihan kohta alkaa, joten sieltä kannattaa etsiä itselleen kiva harrastus. Eikä maksa paljon. Ystävyyssuhteitakin saattaa syntyä vuosien mittaan. - Miscellanous
Sinne olen taas menossa ja erittäin hyviä kokemuksia on useammastakin opistosta. Ensi viikolla taas aloitan.Oman kokemuksen perusteella suosittelen. Riippuu varmaan paikkakunnasta, mutta meidän paikkakunnalla on myös yksittäisiä ilmaisia luentoja. Muillakin kursseilla hinta on ollut kohtuullinen. Kuulin vaan juuri aamulla vai oliko se eilen aamulla, että hallitus leikkaa opistojen rahoitusta. Lyhytnäköistä politiikkaa minun mielestäni. Ne ovat monelle tärkeä henkireikä ja vaikka maksut on olleet kohtuullisia, niin monelle vähävaraiselle hintojen korotukset voi olla ikävä juttu. Tai sitten pitäisi olla eläkeläisille ja työttömille alennuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210