Etsitään Au pairia Bristoliin

Bristolaupair

Etsimme iloista tupakoimatonta yli 18- vuotiasta Au pairia Bristoliin 1/2015 alkaen ja siitä vuodeksi eteenpäin (kuukauden jousto onnistuu) hoitamaan lapsiamme Isabella 4 & Kim 2. Au pairin tehtäviin kuuluisi huolehtia lapsita arkisin kun olemme töissä noin 9.00-17.00 illat ja viikonloput ovat vapaata, ellemme toisin sovi, ylitöistä maksetaan erikseen.
Vanhempi lapsistamme on jo koulussa joten yksi tehtävistäsi olisi viedä hänet sinne ja myös hakea hänet sieltä, joten työ on enemmänkin pienestä huolehtimista. Ajokortti ei ole välttämätön sillä julkiset kulkevat hyvin.
Tehtäviisi kuuluu myös ruuan valmistaminen lapsille ja itsellesi ja lasten jälkien siivoaminen, meillä käy siivoja kaksi kertaa kuussa, joten siivota sinun ei muuten tarvitse.
Pidämme myös paljon matkailusta ja olet hyvin tervetullut mukaamme, maksamme myös sinun matkasi.
Tarjoamme au pairille lennot, oman huoneen johon kuuluu myös kylpyhuone. Prepaid puhelinliittymän, kielikurssin, matkakortin julkisiin ja palkkaa 318 puntaa (n. 400€) kuussa.

Email. familypelto@mail.com

7

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Höööööhc

Kuulostaa muuten täydelliseltä, mutta vuodeksi sitoutuminen on aina huonompi juttu jos asiat eivät sujukaan:(

• familypelto

hei

sopimukseemme tulee kahden kuukauden koe aikaa, joten jos siltä tuntuu niin aina voi pois lähteä.
        Toivomme kuitenkin, että au pair viihtyisi luonamme vuoden ajan.

• kevätesikko

Olen kovasti kiinostunut tulemaan teille au pairiksi. Olen monesti etsinyt perhettä, mutta vielä ei ole löytynyt. Olen lapsirakas, Osaan laittaa ruokaa myös sellaisille joilla on erikoisruokavalio. Noudatan työaikoja, sekä tarvittaessa teen ilta ja viikonloppu töitä kunhan ajoissa sovitaan

Ottakaa rohkeasti yhteyttä sähköpostiini

E:Mail. vientsu@hotmail.com

• elsemaria

Olen laittanut teille äsken sähköpostia,että olen kiinostunut paikasta. joten Toivon vastaustanne

osoite on: vientsu@hotmail.com

• minna11

Olen laittanut teille viestiä, siitä,että olen kiinostunut au pair paikasta
      mut en ole saanut teiltä vastausta vistiini
      joten toivon kovasti, että ottaisitte pian yhteyttä
      sähköpostiin
      vientsu@hotmail.com

• Hakemuksenne herätti kiinnostukseni! Laitoin S.postiinne vapaan hakemukseni!

Syksyisin Terveisin
      Ville!

• harkitseva

Hei!

Vieläkö etsitte? Olisin kiinnostunut, mutta palkka vähän mietityttää, kun muut täällä palstoilla tuntuvat tarjoavan 600€/kuussa tai enemmän ja työmäärä varmaan suunnilleen sama...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2620
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2572
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1587
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1510
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1362
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1167
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe